AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Jeg jobbet 20% stilling som støttekontakt, men etter 2,5år så ble ikke kontrakten fornyet fordi en som hadde fast der fikk stillingen min. Det er helt fair og greit, men sjefen sa at jeg kunne sette meg opp på gat om de trengte noen. Med engang de sa meg opp, så tok hun vekk meg som kontakt på gat, og jeg har ikke muligheten for å sette meg opp på avdelingen, prøvd å ringt + sendt par melding men ingen svar. Noen uker før kontrakten ikke ble fornyet så var sjefen litt sur på meg fordi jeg prøvde bytte en vakt med en annen som kunne jobbe på samme personen.. ringte rundt til 3-4 stk. Og en kunne jobbe, jeg ville selvfølgelig ikke forstyrre sjefen i helga med om hun kunne bytte for meg, men hun mente at dette var noe hun skulle gjøre og ikke jeg, jeg hadde også prøvd og bytte vakt med en som var 100%, noe jeg altså ikke viste noe om at denne personen var 100% fordi den ikke sa det.. den sa kun at den hadde barna i helgen. Men når denne personen kom på jobb så sladrer den personen til sjefen å sier at jeg prøvde gi bort/bytte med hun som var 100%. Jeg tenkte bare.. Herregud, jeg ville jo ikke spurt personen om jeg viste det eller om hun bare hadde sagt at hun jobbet 100 Og kunne ikke ta den vakten og jeg ga den bort. Jeg sa beklager til sjefen at det ikke skulle skje igjen, altså bytte/gi bort en vakt uten at jeg spurte om hun kunne gjøre det først. Kanskje 3 uker før jeg ikke fikk fornyet kontrakten så tok jeg opp og skrev på datamaskinen at personen måtte få stelt sine bein siden resten av huset får behandling(eneste denne personen som ikke får behandling men trenger det mest), fordi personen hadde blodige føtter, og mistet negler, sopp, har hud hele tideb osv. Jeg er den eneste som har tatt fotbad på personen hver gang jeg jobbet nesten, ingen andre behandlet beinene hans. Men nå føler jeg at fordi jeg sa ifra om dette, så har disse folkene som er på denne personen og sjefen gruppet seg sammen og derfor hun har slettet meg fra gat. Jeg vet jeg ikke kan gjøre noe som helst med saken, men er dette innafor og gjøre på arbeidsplasser? Anonymkode: 3b1d3...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå