Gjest sexysadie Skrevet 21. august 2002 #1 Del Skrevet 21. august 2002 Til de virkelig troende! AT DERE GIDDER: Å LA DERE PROVOSERE AV BELL,WACO OG ELLERS ALLE DISSE PATETISKE TYPENE SOM LEGGER INN DISSE LATTERLIGE INNLEGGENE? FATTER DERE AT DISSE MENNESKENE IKKE HELT HAR NOE ANNET Å GJØRE OM DAGENE ENN Å FINNE PÅ SLIK DRITT? IGNORER DEM OG DE VIL FORSVINNNE!! Hilsener Sexy Sadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 21. august 2002 #2 Del Skrevet 21. august 2002 Synes faktisk at de setter igang mange bra debatter , enn må jo lese litt mellom linjene da ..................for å få igang tankespinn må man av og til provosere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 21. august 2002 #3 Del Skrevet 21. august 2002 Det er tydeligvis endel som synes at debattene er interessante. Noen synes at det er gøy å disktutere med noen som bare slenger ut påstander uten noen form for dokumentasjon og rot i virkeligheten. Min mening er at man ikke får interessante og kreative debatter på den måten. Alt blir kullsvart og kritthvitt, kvinner er enten hore eller madonna. Det er igrunnen ganske kjedelig spør du meg..... Det som er interessant er at enkelte har tid og gidder å sitte foran skjermen i så mange timer daglig, midt på sommeren..... Stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. august 2002 #4 Del Skrevet 21. august 2002 D er noe i d ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 21. august 2002 #5 Del Skrevet 21. august 2002 Disse du nevner SexySadie kan ikke debattere. Retorikk er et fremmedord for dem. Men de er kjempegode til å kverrulere! Og hoppe fra tema til tema bare for å "vinne" diskusjonen. I en periode var jeg utrolig lei av dem. Nå er jeg mer bekymret. Flertallet av nye innlegg har negativt kvinnesyn eller rasistiske undertoner. Daglig hinting om dette er mer farlig en en ærlig debatt om saken! Vel, - dette er et åpent forum. Alle har rett til å fremme sin mening. Men mitt håp er at de som elsker å kverrulerer holder seg på sine kverrulerings-tråder. Det som virkelig er synd er når de du nevner Sadie ødelegger et ellers meget god tråd med kverrulering. Skulle ønske at flere av oss var bedre til å overse kverrulantene...... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leoanna Skrevet 24. august 2002 #6 Del Skrevet 24. august 2002 Applaus til Litago! :D Jeg har gått med de samme tankene selv i det siste, først var det faktisk litt underholdende å se på hvordan de klarte å provosere folk her inne. Men nå synes jeg det begynner å nærme seg litt utrivelig... Har vært borte fra KG en uke nå, og har faktisk ikke ofret det en tanke. Noe av det som trakk meg hit i sin tid har dessverre forsvunnet den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. august 2002 #7 Del Skrevet 24. august 2002 desverre har mye av kosen forsvunnet ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. august 2002 #8 Del Skrevet 24. august 2002 Så enig.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black Angel Skrevet 24. august 2002 #9 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg er nyregistrert, men jeg har vært her som gjest en stund og har skrevet en del innlegg. Jeg har også lagt merke til waco, men ikke denne Bell. Jeg har lagt merke til et par jenter som oppfører seg slik også. Det blir vel slik på diskusjonsgrupper akkurat som IRL. Det er nok noe vi bare må leve med, jeg greier iallfall å ikke ta dem så høytidlig eller bli provosert. Men som IRL er vi alle forskjellige der også. Black Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. august 2002 #10 Del Skrevet 24. august 2002 Kanskje vi får prøve å finne tilbake til litt av den gode, gamle tonen da? Jeg mener ikke at alt bare skal være fryd og gammen her - folk må ha lov til å ha ulike meninger i et diskusjonsforum - men det er jo også lov til å oppføre seg litt, da! La oss gå foran som "gode eksempler", og hente fram den trivselen som tross alt finnes i bøtter og spann her på KG!!! Jeg tenker bare på hvor mange gode stunder jeg har hatt her på KG siden jeg ble fast bruker! Teite innlegg vil det alltid finnes flust av, og men dem kan vi regelrett velge å overse! Fortjener de at vi bruker av vår dyrebare tid på å irritere oss over dem og skrive svar? Nei! Humor og glede kan vi ta vare på, seriøse spørsmål fortjener seriøse svar! Men det jeg kaller "fjasete" innlegg - altså folk som prøver å provosere (ja, jeg sier "prøver"...) gidder jeg ikke bry meg om å svare på mer! Vi kan jo selv velge å la oss irritere - eller vi kan velge å la være! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. august 2002 #11 Del Skrevet 24. august 2002 Problemet deres er at dere ikke evner å motargumentere.... derfor vi ler så jævlig av dere... hahaha... Jeg kommer med en påstand... ergo må dere motbevise dersom jeg tar feil... Men slike enkle ting er visst vanskelig for noen... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. august 2002 #12 Del Skrevet 24. august 2002 forresten er jeg helt enig med deg Væren... vi har alle selv et ansvar for at det skal være et godt debattforum... Og jeg må ærlig innrømme at jeg er møkklei av at folk skal persontrakassere istedetfor å motargumentere..... slik det gjør på alle andre debattsteder.... F eks denne tråden her... er ikke det et levende bevis på at damer ikke klarer å la være å mobbe? Retten til å være uenig er den største rett. Dersom jeg tar feil.. og det gjør jeg jo mange ganger.... så fortell heller hva dere er uenig i... istedetfor å angripe meg som person... dere blir ikke tatt særlig seriøst da... skjønner godt hvorfor en del menn ser ut til å være "påpasselige" med å få dere inn i styrerom hvis det er sånn dere oppfører dere... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. august 2002 #13 Del Skrevet 24. august 2002 Det er da ikke noe å SKRIKE så høyt for....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 24. august 2002 #14 Del Skrevet 24. august 2002 Det som virkelig er synd er når de du nevner Sadie ødelegger et ellers meget god tråd med kverrulering. Skulle ønske at flere av oss var bedre til å overse kverrulantene...... *sukk* Er så enig, så enig. Synes også at disse drar ned kvaliteten på KG. Det er synd hvis disse skal få "ødelegge" for alle andre! :o Så følg oppfordringen - ignorer dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 24. august 2002 #15 Del Skrevet 24. august 2002 Ignorerer jeg også!, noe har jeg da lært på hundekurs.. :D Tar stort sett en kikk på navn i tillegg til hva tråden heter og hopper konsekvent over enkeltes tråder/innlegg. Jeg synes det er mer gjespende kjedelig enn provoserende egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 26. august 2002 #16 Del Skrevet 26. august 2002 Det er visse tråder her inne jeg galant hopper over når jeg ser hvem som har skrevet dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'orian Skrevet 26. august 2002 #17 Del Skrevet 26. august 2002 En tanke (les: innlegg) er like verdifull selv om avsenderen ikke nødvendigvis har samme syn som leseren. Også viktig å huske at ikke alle evner å få frem det de mener i like stor grad - enten det gjelder skrivemåte eller innfallsvinkel. Det er også viktig å huske at skrevet tekst slår mye sterkere enn om du snakker (sier) det samme. En myriade av viktige nyanser (fakter, øyebevegelser, stemmeleie) går tapt i en skrevet tekst, og resultatet står frem uten det som vanligvis "pakker inn" leveransen. Dette gjelder både den som skriver og leser... :blunke: Det var dette som i sin tid førte til opprettelsen av emotikonene, eller smiletegnene som vi kaller dem. Disse skulle erstatte de vanlige signalene vi sender ut når vi samtaler. Ser ikke ut som de lykkes i særlig grad, hehe.... dorian - full av formaninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. august 2002 #18 Del Skrevet 26. august 2002 Det jeg synes er fint, er at jeg kan lese gjennom innleggene, for så å bestemme meg for om jeg vil hive meg på karusellen eller ikke. Det er en del saker jeg ganske enkelt velger å ikke engasjere meg i, rett og slett. Samtidig liker jeg en skarp diskusjon der argumentene teller. Og det er en kunst å ikke vippe over på å ta mannen - i steden for ballen. Jeg må også innrømme at noen diskusjoner oppleves så tåpelige at ironi er eneste farbare vei. Men - det må være noen som provoserer dersom man skal en debatt. Hvis alle er enige, blir det ingen diskusjon. Det kan være hyggelig å få bekreftet at vi er enige, men i lengden blir det kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2002 #19 Del Skrevet 28. august 2002 Får meg mangen god latter av Waco innimellom.....Hvorfor må alt være så inni h..... alvorlig bestandig?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. august 2002 #20 Del Skrevet 28. august 2002 Egentlig burde jeg fått stipend for å sitte å forklare dere jenter livets realiteter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå