AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Er så drittlei, lange mørke ettervekster, er så stygt Anonymkode: 32f52...05c
Coronas Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Må se bort da. Ikke heng deg oppi hvordan andre ser ut 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Ok, synd for deg 😅 Anonymkode: 10bb9...2f5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Fordi man ikke gidder å dra til frisør månedlig. En slik irritasjon bør man faktisk kvitte seg med. Anonymkode: be121...c45 4
Gjest Tigress Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 Fordi folk diverre held fram med å farge håret, i staden for å gjere det beste ut av det dei har frå naturen si side. Alle som fargar håret insisterer på at dei ikkje kler den naturlege fargen, men eg har aldri nokon gong sett nokon som IKKJE har kledd den naturlege fargen sin.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 3 timer siden, Tigress skrev: Fordi folk diverre held fram med å farge håret, i staden for å gjere det beste ut av det dei har frå naturen si side. Alle som fargar håret insisterer på at dei ikkje kler den naturlege fargen, men eg har aldri nokon gong sett nokon som IKKJE har kledd den naturlege fargen sin. Jeg kler min naturlige hårfarge helt greit. Men min naturlige hårfarge er kommunegrått, og jeg ser enda bedre ut med litt lyse striper i håret. For all del jeg kan "gjøre det beste" ut av situasjonen, men jeg personlig føler meg finere med en annen farge. Jeg striper etterveksten ca hver 3 mnd, dette fordi det koster meg 2200 kroner hver gang, og det er ikke noe jeg tar meg råd til hver 6. uke. Anonymkode: ff53f...904 3
T-Rex Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 Jeg ser inn i krystallkula. Jeg ser langt der inne at trenden med farget ettervekst opphører idet furupanel blir moderne. Ikke skyt budbringeren. 2
Nerine_ Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 4 timer siden, Tigress skrev: Fordi folk diverre held fram med å farge håret, i staden for å gjere det beste ut av det dei har frå naturen si side. Alle som fargar håret insisterer på at dei ikkje kler den naturlege fargen, men eg har aldri nokon gong sett nokon som IKKJE har kledd den naturlege fargen sin. Kanskje de mener at de syns de kler den naturlige mindre enn den de farger til? Det gjelder iallefall meg, min naturlige farge er kjedelig og livløs. 1
Fineapple Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør? Må alle du legger øynene på se perfekte ut for deg? I så fall, hvorfor må de det? Handler verden om bare deg? Det lurer jeg på.
Gjest Tigress Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kler min naturlige hårfarge helt greit. Men min naturlige hårfarge er kommunegrått, og jeg ser enda bedre ut med litt lyse striper i håret. For all del jeg kan "gjøre det beste" ut av situasjonen, men jeg personlig føler meg finere med en annen farge. Jeg striper etterveksten ca hver 3 mnd, dette fordi det koster meg 2200 kroner hver gang, og det er ikke noe jeg tar meg råd til hver 6. uke. Anonymkode: ff53f...904 QED.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #11 Skrevet 13. november 2018 Ingen som tvinger deg til å ha ettervekst vel? Hva andre gjør, har du egentlig ikke noe med. Pass på dæ sjøl. Anonymkode: 3d960...633 1
Chablis Skrevet 13. november 2018 #12 Skrevet 13. november 2018 Trøst deg med at vi går inn i lue-sesongen TS. 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #13 Skrevet 16. november 2018 Jeg synes det ser finere ut og mer naturlig ut. Synes det er stygt med striper helt opp i hodebunnen for eksempel, men bryr meg lite om andre har det. Jeg farger forresten håret fordi det er gøy og kunne ikke tenke meg å ha min naturlige farge. Anonymkode: 0fb52...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå