AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Jeg er 31 år og har trent styrke 2 ganger i uka i 6 måneder nå. Mye knebøy, markløft, utfall osv. På torsdag prøvde jeg et nytt program som trente de samme muskelgruppene, men litt annerledes øvelser og litt tyngre økt. Gud, hvor støl jeg ble! Klarte så vidt å gå hele fredag og lørdag, litt bedre på søndag (men fremdeles vondt å bevege meg). I dag er det helt greit, men fremdeles veldig øm i lår og rumpe. Har aldri opplevd å være SÅ støl SÅ lenge. Klarte ikke gå, så ut som jeg hadde bleie. Og bannet som en nordlending hver gang jeg skulle opp fra sofaen eller ut av bilen. Ble veldig mye sofasitting hele helga, alt var jo så vondt! Er dette normalt? Og kan jeg trene igjen i dag selv om det fremdeles gjør vondt? Anonymkode: d7905...74f
Missfitness Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 (endret) Ja, det er ikke unormalt. Sannsynligvis burde du ha trent litt mindre tungt første gang med nye øvelser . Du kan fint trene, men ta det "litt rolig". Endret 12. november 2018 av Missfitness skrivefeil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå