Gå til innhold

Sex og flatterende vinkler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din beste vinkel når du har sex,dvs når ser du best ut for den du har sex med,hva tror du?

Har du en vinkel du er ukomfortabel med,som du prøver å unngå?

Anonymkode: 07587...039

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min beste vinkel er når jeg nyter skikkelig,  når han ser hele meg og virkelig kan se hvor godt jeg synes at det er!

Anonymkode: 28f48...e25

• Liker 2
Skrevet

Denne tråden trenger ikke å bli lang. Både kvinner og menn ser best ut når han tar henne bakfra. Hun med bred beinstilling, svai i ryggen og et blikk fullt av begjær over skulderen. Han med et godt tak i enten håret eller rumpa hennes eller begge deler, og full fleks i alle muskler i overkroppen og rumpa. Argh!

Anonymkode: 229f9...a93

Skrevet

Hvem bryr seg om flaterende vinkler? Det beste er når hun viser at hun nyter og har lyst på meg, uavhengig av posisjon!

Anonymkode: 1530e...dc6

• Liker 1
Skrevet

Har jeg aldri tenkt på :fnise:

Jeg ligger/står i de stillingene jeg synes er godt. På han elsker jeg å se.. Egentlig hele han. Men når jeg tenker på det så er det brystkassen, ansiktet, hender og armer jeg får bilde av i hodet mitt. Og det elsker jeg :)

Anonymkode: 0bd71...8d2

• Liker 1
Skrevet

Eneste jeg vet er at jeg ser helt jævlig ut når jeg ligger på ryggen og dobbelthaka kommer til syne, fyttirakkern. For ikke å snakke om at han garantert kan se rett inn til hjernebarken via mine store nesebor. Prøver å ikke tenke på det,  men det er helt ærlig det eneste jeg tenker på når jeg har sex. 

Anonymkode: cc040...5e7

Gjest lillemy36
Skrevet

Ligge på rygg og se over armene hans, blikket hans når han ser på meg og at han nyter meg.... ellers må det være når jeg rir og føler meg sexy når pattene beveger seg hehe.....

men akkurat doggy der må jeg ha svakere lys, liker ikke så godt og bli sett «rett hjem» hehe 

Skrevet

Føler meg bare grei i doggy, jeg, men har en del kviser på ryggen så ikke vakkert syn det heller. På topp ser jeg jævelig ut, med irriterende bilringer som jeg kun har når jeg sitter lent fremover. På rygg ser puppene groteske ut. Så er ikke heldig i noen stillinger :fnise: ser bra ut i undertøy da, og når jeg suger. 

Anonymkode: 06f70...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...