AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Er det mulig å slå noe av på iPhonen, sånn andre ikke ser når jeg åpner en melding sendt via iMessage? Er det nok å bare skru av wifi, foreksempel? Anonymkode: 66fda...cca
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Gå inn på innstillinger - meldinger og skru av «send lesebekreftelse». Da gjelder det riktignok for alle iMessage-meldinger, men det burde vel gå greit. Anonymkode: 312fa...6aa
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå inn på innstillinger - meldinger og skru av «send lesebekreftelse». Da gjelder det riktignok for alle iMessage-meldinger, men det burde vel gå greit. Anonymkode: 312fa...6aa Det er faktisk den altså? Har alltid hatt den av, men trodde det gjaldt noe helt annet, ettersom de har skrevet så fint at vedkommende blir «varslet», noe som hørtes... høyt ut 😂 Tusen takk! Anonymkode: 66fda...cca
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er faktisk den altså? Har alltid hatt den av, men trodde det gjaldt noe helt annet, ettersom de har skrevet så fint at vedkommende blir «varslet», noe som hørtes... høyt ut 😂 Tusen takk! Anonymkode: 66fda...cca Altså, «de» som i det som står skrevet under den haken på innstillingene Anonymkode: 66fda...cca
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk den altså? Har alltid hatt den av, men trodde det gjaldt noe helt annet, ettersom de har skrevet så fint at vedkommende blir «varslet», noe som hørtes... høyt ut 😂 Tusen takk! Anonymkode: 66fda...cca Haha, jeg trodde også det faktisk, at det kom en lyd hos avsender når jeg leste meldingen, men det er bare den lille beskjeden om at meldingen er lest det er snakk om 😂 Når jeg tenker meg om hadde det vært en forferdelig slitsom funksjon hvis det skulle bråke hver gang noen leste en melding 🙈 Anonymkode: 312fa...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå