Gå til innhold

Baby og hund. Hvordan har dere løst dette? Pass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter barn og har to hunder fra før. Jeg håper jo selvsagt at både barn og to hunder skal gå fint, men vi ønsker jo å forberede oss litt. 

Så hvordan løste dere det med barn og hund? Vi venter barn tidig vår, så det kan godt hende det er ganske kaldt og ikke så greit å gå så mye med baby ute. 

Frem til da har vi tenkt at jeg/han går tur med hundene før hans jobb mens den andre er inne med baby og steller. Når han kommer hjem fra jobb så kan vi gjøre det samme. En går tur mens den andre er med baby. Om været tillater det så kan jeg selvsagt gå tur med baby i vogn og hundene. Og om det skulle bli for mye stress å gå med begge to, så får jeg heller ta en liten tur med hver av hundene. 

Men vi lurer jo på om vi kanskje burde skaffet oss fast pass? Eller noen som kan gå på tur med hundene et par ganger i uken, f.eks lengre turer som fjelltur osv. Det blir jo lettere når det begynner å bli litt varmere i luften, da er det ikke noe problem å gå en lengre tur sammen når han er kommet hjem fra jobb. 

Vi skal også flytte i like over nyttår og får da hage. Vi har tenkt å gjerde denne inn / kjøpe en hundegård. Det er ikke optimalt, men de kan hvert fall enkelte dager tilbringe mye tid ute i inngjerdet hage dersom noen dager blir travle. 

Anonymkode: bf9bf...12f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...