Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er så billige, er de gode? Og hvis sensitive er de?

Anonymkode: 32499...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er så billige, er de gode? Og hvis sensitive er de?

Anonymkode: 32499...054

Var en tråd om akkurat samme for bare et par dager siden 😅 Funket på meg, men ei annen svarte at strimmel ble negativ og vanlig test positiv. Jeg testet over IKM da, så da skal det jo slå ut. Var knallsterke streker

Anonymkode: 2e6c7...024

• Liker 1
Skrevet

Her vil du få mange forskjellige meninger. Min test fra Normal var veldig tydelig positiv, med teststreken like sterk i fargen som kontrollstreken. Har de fortsatt, straks ni mnd senere, og begge streker er fortsatt veldig sterke i fargen. Men, selvfølgelig, er du en av de som skal teste fra 8 DPO, er det kanskje lurere å velge en test som er mer sensitiv. Jeg testet ikke før jeg skulle ha mens, var ingen prøver, så min slo ut før jeg rakk å legge den fra meg et par dager over tiden. 

• Liker 3
Skrevet

Føler den er skikkelig treig! Ble aldri klar strek selvom jeg hadde skikkelig positiv med andre 

Skrevet

Jeg tok den to dager over tiden og fikk veldig sterk strek. Veldig fornøyd med testen mtp pris! 

Anonymkode: 93a75...c03

Gjest Katteelskeren
Skrevet

Er de kjent for skyggestreker? Tok en test i dag på morgenurin og kan så vidt skimte skyggestrek. Ikke sikkert den kommer så godt frem på bildet. Er ca 10-11 dpo. 

F66E34E5-DB95-4E98-9767-81149258D78E.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...