Gå til innhold

Finnes det et studie som er «enkelt» å ta når man har to små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe på deltid man kan ta som ikke er så vanskelig? Er ute etter noe der man ikke må lese helt ekstremt mye for å komme seg igjennom studiet.. 

Anonymkode: 4c7f2...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste studier krever en viss mengde med lesing, så det kommer nok heller an på hva du er flink til og interesserer deg for.

Jeg studerer feks juss sammen med ei som har ett barn fra før, ble gravid og nå har fått ett til, samtidig som hun henger godt med på studiet. Men så er juss et studium med lite obligatorisk oppmøte og mye selvstudium. Det hadde nok ikke vært mulig på et fag som medisin. 

Hvis oppmøte ikke er noe problem er vel sykepleie et ganske greit studium å ta deltid? 

Anonymkode: 4306a...1e8

Skrevet

Vernepleie på deltid?

Anonymkode: a3f60...8d9

Skrevet

Lege. Easypisy

Anonymkode: cacd5...f25

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lege. Easypisy

Anonymkode: cacd5...f25

Åja? Medisin? Nei, medisin er ikke et lett studie. Da tar jeg heller frisør. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Åja? Medisin? Nei, medisin er ikke et lett studie. Da tar jeg heller frisør. 

Det var ironisk ment

Anonymkode: 66645...8fa

Skrevet

Pedagogikk er lett. Du kan også ta en bachelor i dette på nett.Men kommer jo litt an på hva du vil jobbe som.

Anonymkode: 5e5f8...ea0

Skrevet

Ser at sykepleie og vernepleie er foreslått her. Jeg har selv gått 1,5 år på sykepleien. Sykepleie kan være problematisk med barn. I praksisperioder er det ikke gitt at man får praksisplass der man ønsker, i tillegg til at man i de fleste tilfeller må følge veileders turnus. Det er tungt å kombinere turnus og barn, og selv om man klarer å komme seg gjennom studiet, så er jo faktisk praksis og turnus en del av jobben.

Anonymkode: c3228...c29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...