Gå til innhold

Venninnegjeng 26-30 <3

IncaTinca

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært en del av en venninnegjeng, men ønsker meg det veldig. En venninnegjeng som møtes med faste mellomrom, der det er stor takhøyde og rom for å være seg selv. En gjeng med mange forskjellige jenter, som alle bringer noe unikt inn i gruppa.

Så jeg kom på ideen - kanskje jeg klarer å samle en gruppe her på KG som har lyst til å møtes? Når det er en stor gjeng så blir det ikke så skummelt heller tenker jeg... Kan jo bli litt kjent her også før vi møtes.

Eneste «krav» er at du er i 26-30 årene og bor i/kan komme til Oslo/Skedsmo området, om du er pen/mindre pen, høyt utdannet/lavt, sjenert eller sprudlende.....har ingenting å si. Vil du bli med i gjengen min? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, IncaTinca skrev:

Jeg har aldri vært en del av en venninnegjeng, men ønsker meg det veldig. En venninnegjeng som møtes med faste mellomrom, der det er stor takhøyde og rom for å være seg selv. En gjeng med mange forskjellige jenter, som alle bringer noe unikt inn i gruppa.

Så jeg kom på ideen - kanskje jeg klarer å samle en gruppe her på KG som har lyst til å møtes? Når det er en stor gjeng så blir det ikke så skummelt heller tenker jeg... Kan jo bli litt kjent her også før vi møtes.

Eneste «krav» er at du er i 26-30 årene og bor i/kan komme til Oslo/Skedsmo området, om du er pen/mindre pen, høyt utdannet/lavt, sjenert eller sprudlende.....har ingenting å si. Vil du bli med i gjengen min? 😊

Dette høres jo veldig gøy ut, men hva tenker du at man skal gjøre? Treffes på cafe eller gjøre ulike aktiviteter? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lille_fiol skrev:

Dette høres jo veldig gøy ut, men hva tenker du at man skal gjøre? Treffes på cafe eller gjøre ulike aktiviteter? 

Begge deler 😅 Cafe, middager, kinoturer, eller dra på ulike events . Sportsaktiviteter ved å reservere gymsal til å spille innebandy/basket e.l. Squash. Kanskje gjøre noe annet ingen gjør til vanlig hehe. U name it. 

Bare å sende pm

Endret av IncaTinca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Autofyll
På 28.11.2018 den 23.10, IncaTinca skrev:

Hmm.. finnes det eldre enn 30 åringer her kanskje da :)

Jeg er interessert. Jeg er mellom 25 og 30 år- har barn som jeg er eneforsørger til. Har barnefri i ny og ne, men har for tiden ingen å møte. 

Jeg er ikke så veldig glad i sport, men med på mye annet.. 

Nb. Bor i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Nice! Har sendt dere en pm ^^

På 8.12.2018 den 7.55, Guggge skrev:

Jeg er interessert. 26, ingen barn. Oslo 😊

På 7.12.2018 den 15.50, Autofyll skrev:

Jeg er interessert. Jeg er mellom 25 og 30 år- har barn som jeg er eneforsørger til. Har barnefri i ny og ne, men har for tiden ingen å møte. 

Jeg er ikke så veldig glad i sport, men med på mye annet.. 

Nb. Bor i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 12.33, Anonymsis skrev:

Jeg kunne være interessert i dette men jeg er 32..

Heei ! hehe det går helt fint for min del , ikke stå stor aldersforskjell! send pm hvis du fortsatt er interessert i å bli kjent... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg blir gjerne med! Send meg en pm om dette enda er aktuelt! 😊

Jeg er jente på 28 år, fra Jessheim 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Ts, hva med å opprette en telegram-gruppe for oss interesserte? Kanskje lettere å bli litt kjent alle sammen og avtale ting der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2019 den 21.06, Sandkatt skrev:

Ts, hva med å opprette en telegram-gruppe for oss interesserte? Kanskje lettere å bli litt kjent alle sammen og avtale ting der? 

God ide! Mener du facebook gruppe eller liknende? hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Träffas gärna på detta om det fortfarande är aktuellt!

Är 30 år o bor i Oslo med min sambo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 12.11.2018 den 12.16, IncaTinca skrev:

kan jeg være med ? jeg er mann 28

Endret av wilma85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
På 9.1.2019 den 0.56, Free Spirit skrev:

Jeg blir gjerne med! Send meg en pm om dette enda er aktuelt! 😊

Jeg er jente på 28 år, fra Jessheim 😊

På 28.12.2018 den 2.48, Mona123 skrev:

Jeg er gjerne med! Holder til i Oslo 😊

På 22.4.2019 den 15.53, joycy256 skrev:

Jeg er veldig interressert.

Jeg er 27 og søker noe  lignende.  Bor i Oslo.

På 4.5.2019 den 19.05, Juliana Franco skrev:

Träffas gärna på detta om det fortfarande är aktuellt!

Är 30 år o bor i Oslo med min sambo 😊

Hei! Da syns jeg dere gjerne kan sende meg en pm om dere fremdeles er seriøse og interesserte i å bli kjent. Har altfor dårlig erfaring med useriøse brukere når man sender pm, de svarer aldri. ;)

Klem, I 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...