AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Ble søkvåt i går kveld på tur. Hadde en paraply, men var ikke nok. Jakken ble gjennomvåt, og skoene. Er enda våte... vil det ta lang tid før jeg kan gå tur? Anonymkode: 568cb...d57
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Det kommer an på luftfuktigheten, temperaturen, hvor godt tøyet trekker vann og om du bruker vifte for å blåse på det som skal tørke. Anonymkode: 70067...6dd
Belima Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Bruk føneren din, men hvor har klærne hengt i natt da? Ikke på badet tenker jeg. Neste gang det er så dårlig vær, bruk støvler, ikke sko.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 6 minutter siden, Belima skrev: Bruk føneren din, men hvor har klærne hengt i natt da? Ikke på badet tenker jeg. Neste gang det er så dårlig vær, bruk støvler, ikke sko. Regnet ikke når jeg gikk ut, tok med en paraply sånn i tilfelle, men det var ikke nok. 😓 Anonymkode: 568cb...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå