Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skulle hatt mensen på fredag, så er 3 dager på overtid. Jeg har massevis av sympotomer på graviditet, og det kjennes ut som om mensen kommer hvert øyeblikk. Må løpe på do hvert 10 min, for det kjennes ut som at det renner noe. vi har hatt sex annenhver dag hele denne mnd. Jeg tok g-test på ikm dagen, altså på fredag men på kvelden. Blendahvit! Er det noen som har opplevd det samme? Eller som evt har fått positiv etter IKM

Anonymkode: 297cf...daa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok mensen straks.  Hvis du er sikker på IKM skulle du hatt positiv test.

Anonymkode: 674eb...be0

Skrevet

Har lest om flere som først har testet positivt noen dager over IKM. Hvis mensen ikke kommer i dag ville jeg tatt en ny test i morgen 🤞

Skrevet

Testet på morgenen etter IKM, da var den positiv. Jeg hadde mye mensen «symptomer»... 

Anonymkode: 5b97a...035

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Testet på morgenen etter IKM, da var den positiv. Jeg hadde mye mensen «symptomer»... 

Anonymkode: 5b97a...035

Ahh.. da er det forsatt håp! Får håpe den ikke kommer til i morgen så jeg får testet😍😍

Skrevet

Jeg testet positivt 4 dager etter IKM, så det er mulig

Anonymkode: 56ffa...14e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg testet positivt 4 dager etter IKM, så det er mulig

Hadde du negativ på ikm?

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du negativ på ikm?

Jepp. Og ikke kjempesterk strek da jeg først fikk positiv. Og min syklus har vært helt regelmessig siden jeg først fikk mensen. To ganger har det skjedd, at jeg testet positivt først noen dager etter IKM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...