Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

etter å ha prøvd i lang tid med å bli gravid, var jubelen høy når jeg ble gravid i august 18. Mistet desverre spiren i uke 5. Tunge mnd med prøving fram til oktober hvor jeg ble gravid igjen! Mistet spiren i uke 5 denne gang også.. kun 2 dager forskjell siden sist.. Har hørt at progresteron støtte og blodfortynnende kan hjelpe? Noen med lignende erfaringer? 

Hilsen knust prøver😢💔

Anonymkode: ab8df...249

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir veldig desperat i en slik sorg og prosess, men dessverre vet man ikke om det fungerer med mindre man har en formening om hva som utløser spontanaborten.

Kan være tilfeldig at disse to spirene ikke var ment til å leve. Kan også være noe mer enn det. Kanskje ta en tur til legen og høre? De kan evt henvise deg dersom du ønsker en dypere kontroll, eller en henvisning til noen å snakke med. 

Selv har jeg mistet to (uke 18 og uke 25), med den beskjed at fosterene aldri har kunne leve lengre enn det. Krysser fingrene for nytt forsøk hjemme hos oss!

Anonymkode: bebe5...f11

Skrevet

Det føles tungt å miste, spesielt to ganger på rad. Det skjer dessverre ikke så mye etter "bare" to og man blir rådet til å prøve igjen. Mest sannsynlig er det tilfeldig og det går fint neste gang. 

Jeg er nå 15 uker på vei etter to spontanaborter. Det er nervepirrende og jeg får aldri helt ro. Men fikk god oppfølging med måling av HCG i starten og 2 tidlige ultralyder :) lykke til!

Anonymkode: c0d6e...331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...