AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Min cv er 10 år gammel og jeg må få laget en ny en. Men jeg forstår ikke dette med å kjøpe en på etsy for eksempel. Må man da lagre et tomt oppsett og fylle inn? Jeg skal lage dette i dag og trenger sårt hjelp, KG. Anonymkode: 7cdc9...83e
EvaLena Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Må jo nærmest ha Master i å skrive CV og søknad nå til dags. Jeg skal søke jobber selv, men har ikke skrevet CV eller søknad på 15 år. Lykke til med både søknad og CV 😊
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Bruk Finn! Legg inn alt der, også bildet. Så kan du laste ned i PDF. Ser proft og bra ut. Gratis også! Anonymkode: b8f3f...5ac
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Ts her, Hva med ; Skal også sjekke ut finn.no sin. Takk for tips. Anonymkode: 7cdc9...83e
Mhmjadda Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 Den trenger jo ikke være så superfancy? De siste jobbene jeg har søkt har vært på nettet, og da fyller man bare inn i en ferdig mal. Kan sikkert printe ut derfra og. Det finnes sikkert maler i Word bare du søker litt.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 Word har mange greie maler som enkelt og gratis gir deg et oppsett som det er lett å endre. Ikke alle malene inneholder bilde, men det er relativt enkelt å sette inn ett selv. Anonymkode: 3b72d...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå