AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Kuk! Jeg elsker det ordet. Det er erotisk, vulgært og sexy. Og svært potent! Men det ordet kommer aldri til å passere mine lepper. Selv om det har passert mye kuk inn mellom leppene mine. Det finnes ingen bedre måte å få virkelig nærkontakt med en kuk på enn å holde tak i den og putte den i munnen. Jeg elsker kuken til mannen min. Den er stor, tykk og grov. Den er grunnen til at jeg valgte ham, men det vet han ikke. Da vi møttes var han verken sjarmerende eller kjekk. Likevel havnet vi til sengs hjemme hos meg etter et nachspiel. Da viste det seg at han hadde en fantastisk kuk. Og han kunne bruke den. Jeg var solgt. Fra den dagen har jeg hatt et fantastisk sexliv. Noe av det beste jeg vet er når han råpuler meg bakfra med den steinharde kuken sin. Nå har han vært bortreist noen dager. Jeg gleder meg stort til at både kuken og han kommer hjem i ettermiddag. Jeg som skriver dette er 37 år. Av de fleste blir jeg nok sett på som en svært tilbakeholden person som aldri innlater meg på å snakke om sex eller komme med frekke kommentarer til noen. Men oppi hodet mitt er det helt annerledes. Der har jeg ganske ville fantasier og bruker grove ord og uttrykk. Dem får ingen høre. Men nå har de altså mulighet til å lese dem her. Yes, jeg turte det! Anonymkode: d5884...567 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Så herlig å høre at du har klart å se forbi alle svakhetene hans og inn til det aller viktigste...kuken! Ekte kjærlighet 😍 Jeg kan si ting til meg selv når jeg er kåt og for eksempel går forbi en jeg finner attraktiv på gata, som er så grove at jeg trolig hadde blitt innlagt om jeg sa det høyt. Vet du hva, skriver det ikke her heller jeg. Haha. Anonymkode: d9ce0...b98
Ardenus Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Virker som det er flere og flere kristne folk som får seg internett nå om dagen. Kuk er ikke spesielt hardbarka ord akkurat. Må si meg enig med anonym over her, at det er litt snodig at du valgte mann etter kuken hans.. 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 1 hour ago, Ardenus said: Virker som det er flere og flere kristne folk som får seg internett nå om dagen. Kuk er ikke spesielt hardbarka ord akkurat. Må si meg enig med anonym over her, at det er litt snodig at du valgte mann etter kuken hans.. Haha, nei verre når voksne folk omtaler kjønnsorganener som "tissen"....DA blir jeg kvalm. (På voksne, ikke barn) Anonymkode: 1cbea...0e9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Haha, nei verre når voksne folk omtaler kjønnsorganener som "tissen"....DA blir jeg kvalm. (På voksne, ikke barn) Anonymkode: 1cbea...0e9 Kjønnsorganer....staveleif Anonymkode: 1cbea...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå