Gjest Monsieur Beau Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 (endret) I år skal yndige men frekke fru Beau få en frekk julekalender. For å overraske mest mulig har jeg lyst å bruke forslag som også "ikke helt er typisk meg".... Har tenkt ut noen frekke gaver og utfordringer/ting jeg skal gjøre med henne som jeg skriver på lapper. Hvilke frekke utfordringer foreslår du? Kanskje andre som også har tenkt å lage julekalender kan finne inspiriasjon i tråden her? Endret 12. november 2018 av Monsieur Beau
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Må vel først vite hva som er typisk deg... Anonymkode: b0f23...eef
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Ring på døra og stikk av. Ønsker du å gjøre det ekstra frekt og syndig, kan du gjøre det mens hun står i dusjen/ligger i badekaret. Anonymkode: 28996...c34 10
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ring på døra og stikk av. Ønsker du å gjøre det ekstra frekt og syndig, kan du gjøre det mens hun står i dusjen/ligger i badekaret. Anonymkode: 28996...c34 😂 Anonymkode: 1b73d...080 3
Gjest Monsieur Beau Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må vel først vite hva som er typisk deg... Anonymkode: b0f23...eef Vel, det blir feil. Ønsker ikke at de som svarer seriøst i denne tråden skal tilpasse svaren sine. Folk er både kreative og ingen er like, så alle svar er gode svar. (Men litt om oss er kanskje greit å fortelle...Vi er et par som har vært sammen leeeeenge. Er trygg på seksualitet og liker helt "vanlig sex". Vi har også i mange år lekt med ris, bondage og dominanse hvor hun er den som nyter å være underdannig.)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 Jeg og vil ha sånn kalender. (Jeg er kvinne) Synes det var helt awesome påfunnet 😀 Har ingen spesielt med tips da siden jeg er såååå dårlig på sånt. Men en av tingene kunne jo vært rolle spill? Kjøpe noen klær/kostymer du vet hun hadde funnet digg at dere hadde rollespill om. Og en av tingene kunne vært at du hele sexen går ut på å gi kunn henne nytelse av den slags hun liker. Leketøy? Gå ned på henne? Kjøp sånne sex terninger. Lag stemning. Tease henne hele dagen først. Du snakker om seksulle ting når du sier frekke ting sant? 😅 Anonymkode: 1b73d...080
Example Skrevet 12. november 2018 #7 Skrevet 12. november 2018 Tenkte å lage en sånn en i år jeg også. Tar også gjerne imot forslag. Har laget en del allerede, som jeg kan dele.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 35 minutter siden, Example skrev: Tenkte å lage en sånn en i år jeg også. Tar også gjerne imot forslag. Har laget en del allerede, som jeg kan dele. Del er du snill! Kanskje jeg skal lage en til mannen min! Anonymkode: 1b73d...080
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 On 11/12/2018 at 9:13 AM, Monsieur Beau said: I år skal yndige men frekke fru Beau få en frekk julekalender. For å overraske mest mulig har jeg lyst å bruke forslag som også "ikke helt er typisk meg".... Har tenkt ut noen frekke gaver og utfordringer/ting jeg skal gjøre med henne som jeg skriver på lapper. Hvilke frekke utfordringer foreslår du? Kanskje andre som også har tenkt å lage julekalender kan finne inspiriasjon i tråden her? 1. Støvsuge 2. Vaske vinduer 3. Banke tepper? Anonymkode: d8c64...1ad 7
Gjest Paramount Skrevet 13. november 2018 #11 Skrevet 13. november 2018 Julaften kan du kjøpe en akkurat passe moden kirsebær til henne, en kirsebær med stilk, til morgengave. Den ber du henne, stikke forsiktig inn der nede. Og passe på den der til julen ringes inn. Når kvelden kommer og tiden er inne, skal hun kle seg naken, ta den ut, ønske deg god jul, og la deg få smake...
Gjest Monsieur Beau Skrevet 15. november 2018 #12 Skrevet 15. november 2018 Dere skulle hatt ris flere av dere, siden dere troller i tråden min....... 😈
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #13 Skrevet 15. november 2018 Vet ikke hvor avansert du tenker, så her kommer litt av hvert. Dere kan jo tenne adventslysene sammen og dryppe på hverandre. Kjøl ned med isbiter. Jeg elsker et deilig bad sammen med kjæresten. Slappe av, bli massert/såpet inn, flørte, drikke bobler. Tøm bobler over kroppen hennes og drikk/lepje det i deg. Ha en bakvendtdag. Ta henne bakfra i alle mulige stillinger. Tau. Du finner på resten selv. Sex ute. Ekstra pirrende når det er snø og kaldt. Sansesex. Bind for øynene osv. Egentlig, om jeg skulle fått en slik kalender, så hadde det viktigste vært oppmerksomhet og tiden som blir brukt på meg. Det hadde ikke vært så nøye om det var avanserte greier. Anonymkode: 3e62c...473
Rotemor Skrevet 16. november 2018 #14 Skrevet 16. november 2018 På 13.11.2018 den 15.42, Paramount skrev: Julaften kan du kjøpe en akkurat passe moden kirsebær til henne, en kirsebær med stilk, til morgengave. Den ber du henne, stikke forsiktig inn der nede. Og passe på den der til julen ringes inn. Når kvelden kommer og tiden er inne, skal hun kle seg naken, ta den ut, ønske deg god jul, og la deg få smake... Unnskyld, men æsj! Etter en hel dag med tissing, svetting, utflod ....Bare æsj! 1
Gjest Paramount Skrevet 16. november 2018 #15 Skrevet 16. november 2018 (endret) 3 timer siden, Rotemor skrev: Unnskyld, men æsj! Etter en hel dag med tissing, svetting, utflod ....Bare æsj! Er det tiss og svette i vagina? Dessuten, den var til en mann. Vet mange synes vi er fæle, men likevel, sånn er mange av oss. Endret 16. november 2018 av Paramount forbedring
Rotemor Skrevet 16. november 2018 #16 Skrevet 16. november 2018 6 minutter siden, Paramount skrev: Er det tiss og svette i vagina? Dessuten, den var til en mann. Eh.... det kommer tiss og svette i området ila en dag...Men synes du ikke mange timer ganmel utflod er ekkelt nok? 1
Gjest Paramount Skrevet 16. november 2018 #17 Skrevet 16. november 2018 "Området" er vagina i dette tilfellet. Til det siste, nei, ikke ekkelt nok. Det skal mye mer til.
Rotemor Skrevet 16. november 2018 #18 Skrevet 16. november 2018 (endret) 3 minutter siden, Paramount skrev: "Området" er vagina i dette tilfellet. Til det siste, nei, ikke ekkelt nok. Det skal mye mer til. Slikke litt på en OB er akkurat like «sexy» for meg. Endret 16. november 2018 av Rotemor 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #19 Skrevet 16. november 2018 On 11/13/2018 at 3:42 PM, Paramount said: Julaften kan du kjøpe en akkurat passe moden kirsebær til henne, en kirsebær med stilk, til morgengave. Den ber du henne, stikke forsiktig inn der nede. Og passe på den der til julen ringes inn. Når kvelden kommer og tiden er inne, skal hun kle seg naken, ta den ut, ønske deg god jul, og la deg få smake... Og resten av jula er det legevakt og sextørke fordi;... man skal ikke putte fremmedlegemer oppi glufsa. ( Uten at de er laget for formålet selvfølgelig) Anonymkode: 7117f...866 3
Gjest Paramount Skrevet 16. november 2018 #20 Skrevet 16. november 2018 (endret) På 16.11.2018 den 6.06, Rotemor skrev: Slikke litt på en OB er akkurat like «sexy» for meg. Innlegget mitt ble skrevet kl 0530 om morgenen, med det morrabrødet jeg hadde da, kunne jeg kanskje slikket en OB. 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Og resten av jula er det legevakt og sextørke fordi;... man skal ikke putte fremmedlegemer oppi glufsa. ( Uten at de er laget for formålet selvfølgelig) Anonymkode: 7117f...866 Ok, ikke gjør dette hjemme, jeg vil ikke ha skylden for dette. Endret 17. november 2018 av Paramount
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå