Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har vært borti at baby tåler Pepticate bedre enn Nutramigen? Jeg får det ikke helt til å stemme. Nutramigen er vel for enda mer ømfintlige mager enn Pepticate? Men baby ble nesten helt bra med Pepticate (dog ikke helt, fortsatt en tung dag her og der) og med Nutramigen (vi begynte på fredag) virker han nesten verre. Han har hatt timeslange gråtetokter. Det gir liksom ikke mening for meg. Skal jeg gå tilbake til Pepticate eller fortsette med Nutramigen og være tålmodig? 

Anonymkode: d200a...9b1

Skrevet

Er du med i gruppa: "barn med melkeallergi" på Facebook? Vil tro du får bedre svar der :)

mim gutt har bare brukt nutramigen og tålt det bra. Men er vel forskjellige tilsetninger. Evt. Om det inneholder soya/kokos og baby kan reagere på det også. Men har ikke sjekket på pakken om dem inneholder det så er bare ren gjetting.

Anonymkode: 17b85...e42

Skrevet

Pepticate og nutramigen dha er ganske like, men forskjellige produsenter. Noen tåler nutramigen best, mens andre tåler pepticate, althera osv. Begge er kumelksbaserr, men splatet så mye at endel tåler de😊 hvor gammel er babyen?

Skrevet

3,5 mnd! Dro på apoteket og kjøpte Pepticate nå i sted. Vet at man ikke egentlig kan merke forskjell så fort, men jeg kan nesten banne på at han er bedre i magen nå. Kan være tilfeldig, men. 

TS

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

3,5 mnd! Dro på apoteket og kjøpte Pepticate nå i sted. Vet at man ikke egentlig kan merke forskjell så fort, men jeg kan nesten banne på at han er bedre i magen nå. Kan være tilfeldig, men. 

TS

Det kan være veldig tilfeldig😊 men test det en stund, og er den bedre bruker du selvsagt den😊 Babyen vil som regel vise bedring fra 7-10 dager etter oppstart, om nutramigen ikke har gjort jobben

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...