AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 For å ikke bare kalle noen idiot? Eller andre ting som *sosiopat*, *drittsekk* eller bare rett og slett si at vedkommende er stokk dum? Jeg må iblant gå noen runder med meg selv, men har blitt utestengt før fordi jeg ble for provosert av de som tråkker andre ned her eller svarer veldig stygt når noen sliter med noe. Kjenner at det koker litt i toppen noen ganger, men har lært å beherske meg. Likevel har jeg så lyst til å bare få det ut! Hvor ofte skjer det dere? Jeg vet at det er regelbrudd, og jeg forstår det altså. Det må jo være sånn. Anonymkode: 027f6...856 1
Zoey Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 KG er tidvis svært god medisin for de som lider av svakt blodtrykk. Jeg pleier bare å lukke siden når det blir for dumt. 2
Katten.2.0 Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Det finnes måter å fornærme folk som fortsatt er innafor reglementet.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Akkurat nå, Katten.2.0 skrev: Det finnes måter å fornærme folk som fortsatt er innafor reglementet. Det handler ikke om å ville fornærme. Mer å la de få passet påskrevet. Anonymkode: 027f6...856 1
Chablis Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 Det har skjedd en gang eller to i de siste dagene. Mesteparten av tiden ler jeg mest av hvor hysterisk ting kan bli her inne med caps lock og utropstegn. Jeg merker at jeg bryr meg mye mindre nå enn hva jeg gjorde når jeg var på forum for 10-15 år siden! På den tiden var jeg altfor nærtakende og fløy i taket hver gang. Trollene hadde det veldig gøy med meg for å si det sånn 🤣 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om å ville fornærme. Mer å la de få passet påskrevet. Anonymkode: 027f6...856 Men tror du de bryr seg? Tror du virkelig at noen du er uenig med leser en slik tirade og tenker oj, hun har rett, jeg må skjerpe meg? De gjør ikke det vettu. Anonymkode: 6c6d1...2e3 3
Gjest IommI Skrevet 12. november 2018 #7 Skrevet 12. november 2018 Svært ofte begynner jeg å skrive i all hast, og så ender jeg med å slette innlegget før jeg har posta. Jeg blir mest provosert når det er snakk om dyr, musikk og barnevern. Og stortsett er jeg den eneste som er enig med meg, så jeg driter i å poste fordi jeg ikke gidder å kverulere, eller diskutere visse ting.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men tror du de bryr seg? Tror du virkelig at noen du er uenig med leser en slik tirade og tenker oj, hun har rett, jeg må skjerpe meg? De gjør ikke det vettu. Anonymkode: 6c6d1...2e3 De rapporterte meg jo, så de brydde seg såpass. Men jeg har temperament og hater når folk tråkker ned andre. Har likevel lært da. Det blir jo litt for dumt å miste besinnelsen på et forum. Anonymkode: 027f6...856
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #9 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De rapporterte meg jo, så de brydde seg såpass. Men jeg har temperament og hater når folk tråkker ned andre. Har likevel lært da. Det blir jo litt for dumt å miste besinnelsen på et forum. Anonymkode: 027f6...856 De rapporter fordi du går over streken og bryter regler slik at de endelig kan ta deg på noe. Mange som har prøvd å skrive på mitt pass men det har brydd meg midt i ryggen gitt! Anonymkode: 6c6d1...2e3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #10 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De rapporter fordi du går over streken og bryter regler slik at de endelig kan ta deg på noe. Mange som har prøvd å skrive på mitt pass men det har brydd meg midt i ryggen gitt! Anonymkode: 6c6d1...2e3 Du har nok rett. Å kalle noen sosiopat er ingen vei å gå, for de sørger jo for at de vinner uansett. Men noen ganger kan det treffe. Ikke at jeg følte meg så mye bedre etterpå. Har jobbet med å konfrontere på annen måte, men lysten er her nå og da. Bare sånn "jævla idiot" Hadde vært godt å få det ut i enkelte tilfeller. Anonymkode: 027f6...856
FantasDick Skrevet 12. november 2018 #11 Skrevet 12. november 2018 Litt avhengig av hvilke underforum og tråder jeg frekventerer, blir jeg utrolig oppgitt opptil flere ganger om dagen. Noen ganger hamrer jeg løs på tastaturet før jeg innser at det kanskje ikke var så lurt og sletter det har skrevet, mens andre ganger er det mer "I can't even.." og så bare går jeg ut av hele tråden. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #12 Skrevet 12. november 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å ikke bare kalle noen idiot? Eller andre ting som *sosiopat*, *drittsekk* eller bare rett og slett si at vedkommende er stokk dum? Jeg må iblant gå noen runder med meg selv, men har blitt utestengt før fordi jeg ble for provosert av de som tråkker andre ned her eller svarer veldig stygt når noen sliter med noe. Kjenner at det koker litt i toppen noen ganger, men har lært å beherske meg. Likevel har jeg så lyst til å bare få det ut! Hvor ofte skjer det dere? Jeg vet at det er regelbrudd, og jeg forstår det altså. Det må jo være sånn. Anonymkode: 027f6...856 Jeg har vært her i 3 år nå, og har bare blitt mer irritert med tiden. Her inne diskuterer man jo ofte ting man ikke vil diskutere ansikt til ansikt, så her ser man ofte hvordan folk tenker. Håper ofte at enkelte tråder her bare er tull. Men folk tenker så svart/hvitt at det er skremmende. Det virker da ikke som folk klarer å tenke nytt her. Og påpeker jeg på noen måte at jeg kan tenke litt nytt og annerledes da blir jeg plutseig "bedre enn de andre" og er bare arrogant 😛 Noen ganger når jeg leser et hi, kan jeg også forutse hva som blir det første svaret og har ofte rett. Anonymkode: 6d9ec...68a 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #13 Skrevet 12. november 2018 Jeg glemte jo å skrive hva som ofte irriterer meg. Jeg blir skremt av folks dårlige evne til å tenke litt utenfor boksen. Jeg blir skremt av hvor dyre vaner folk har. Klage på 40.000 i mnd lønn!!!!! Jeg blir skremt av hvor høye folk er på seg selv fordi de er nordmenn. Og jeg blir skremt av at enkelte kan tro de vet alt om en person bare fordi han er fra et annet land. Anonymkode: 6d9ec...68a 1
Chablis Skrevet 12. november 2018 #14 Skrevet 12. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært her i 3 år nå, og har bare blitt mer irritert med tiden. Her inne diskuterer man jo ofte ting man ikke vil diskutere ansikt til ansikt, så her ser man ofte hvordan folk tenker. Håper ofte at enkelte tråder her bare er tull. Men folk tenker så svart/hvitt at det er skremmende. Det virker da ikke som folk klarer å tenke nytt her. Og påpeker jeg på noen måte at jeg kan tenke litt nytt og annerledes da blir jeg plutseig "bedre enn de andre" og er bare arrogant 😛 Noen ganger når jeg leser et hi, kan jeg også forutse hva som blir det første svaret og har ofte rett. Anonymkode: 6d9ec...68a Jeg tror mange som går inn i en diskusjon ser det som et nederlag dersom de skulle innrømme at de kanskje tok feil og at meningsmotstandere hadde noen gode poeng. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #15 Skrevet 12. november 2018 Stort sett hver gang jeg er innom. Anonymkode: 4744d...e7d 1
Chablis Skrevet 12. november 2018 #16 Skrevet 12. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte jo å skrive hva som ofte irriterer meg. Jeg blir skremt av folks dårlige evne til å tenke litt utenfor boksen. Jeg blir skremt av hvor dyre vaner folk har. Klage på 40.000 i mnd lønn!!!!! Jeg blir skremt av hvor høye folk er på seg selv fordi de er nordmenn. Og jeg blir skremt av at enkelte kan tro de vet alt om en person bare fordi han er fra et annet land. Anonymkode: 6d9ec...68a Dette er ikke hva irriterer deg tråden. 2
Gjest Krampus Skrevet 12. november 2018 #17 Skrevet 12. november 2018 Det har aldri skjedd. Så seriøst tar jeg ikke forumet. Om en tråd ikke underholder meg enten med god humor eller flykræsjpotensiale, så klikker jeg meg ut av den.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #18 Skrevet 12. november 2018 Jøss 🙄 At dere bryr dere. Anonymkode: 5f2aa...039
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #19 Skrevet 12. november 2018 Det har vel skjedd at jeg har kallt noen tosk og idiot, men dette et forum. Det påvirker ikke livet mitt ellers. Hadde jeg måttet forholde meg til enkelte her inne in real life så hadde jeg nok vært innlagt på psyk. Anonymkode: 0a2b5...24e
abc123detvardet Skrevet 12. november 2018 #20 Skrevet 12. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: For å ikke bare kalle noen idiot? Eller andre ting som *sosiopat*, *drittsekk* eller bare rett og slett si at vedkommende er stokk dum? Jeg må iblant gå noen runder med meg selv, men har blitt utestengt før fordi jeg ble for provosert av de som tråkker andre ned her eller svarer veldig stygt når noen sliter med noe. Kjenner at det koker litt i toppen noen ganger, men har lært å beherske meg. Likevel har jeg så lyst til å bare få det ut! Hvor ofte skjer det dere? Jeg vet at det er regelbrudd, og jeg forstår det altså. Det må jo være sånn. Anonymkode: 027f6...856 Hvis jeg hadde blitt påvirket til den grad, så hadde jeg ikke brukt KG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå