Gå til innhold

halsen min...

Fremhevede innlegg

Gjest meya84
Skrevet

nå våkna jeg uten stemme, me feber å skikkelig sår hals :( noen som har veldig gode råd å komme med så jeg unngår å bli værre?? hm... burde kanskje vite det her sjøl, men faktisk lenge siden jeg har vært "vanlig" syk... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Råmelkstabletter (CuraMedHals eller Vekk i Morgen) virker veldig bra på sår hals (selv om enkelte undersøkelser motbeviser det)

Ellers la kroppen få litt tid til å pleie seg selv.

God bedring!

Gjest Gjesta
Skrevet

Ikke hvisk hvis stemmen er nesten borte; det anstrenger stemmebåndene enda mer. Ellers har du jo svart belte i kosttilskudd, men prøv med en diger dose C-vitamin, og ditto med solhatt.

Søvn er også kjempeviktig for at kroppen skal klare å bli frisk.

Gjest meya84
Skrevet

thanks begge to :-)

jeg skal prøve en superdose hvitløk,noni og c-vtiamin nå. Prøve å sove litt.. men det er jo så fint vær ute :-?

Gjest meya84
Skrevet

hm..stemmen min er nesten helt borte den nå gitt.. første gang faktisk. Men hvis jeg ikke skal hviske må jeg nok gå over til tegnespråk :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Da bør du faktisk gjøre det... :roll: Jeg fikk virus på stemmebåndene en gang, og fikk beskjed om å ikke hviske, og heller kommunisere vha lapper. Ikke akkurat moro, men i løpet av 2-3 dager kom stemmen tilbake.

Skrevet

Jeg har akkurat kjørt på med Repsil solbær med c-vitamin, ikke lenger sår hals!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...