Gjest meya84 Skrevet 27. mars 2005 #1 Del Skrevet 27. mars 2005 nå våkna jeg uten stemme, me feber å skikkelig sår hals noen som har veldig gode råd å komme med så jeg unngår å bli værre?? hm... burde kanskje vite det her sjøl, men faktisk lenge siden jeg har vært "vanlig" syk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. mars 2005 #2 Del Skrevet 27. mars 2005 Råmelkstabletter (CuraMedHals eller Vekk i Morgen) virker veldig bra på sår hals (selv om enkelte undersøkelser motbeviser det) Ellers la kroppen få litt tid til å pleie seg selv. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #3 Del Skrevet 27. mars 2005 Ikke hvisk hvis stemmen er nesten borte; det anstrenger stemmebåndene enda mer. Ellers har du jo svart belte i kosttilskudd, men prøv med en diger dose C-vitamin, og ditto med solhatt. Søvn er også kjempeviktig for at kroppen skal klare å bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 27. mars 2005 #4 Del Skrevet 27. mars 2005 thanks begge to :-) jeg skal prøve en superdose hvitløk,noni og c-vtiamin nå. Prøve å sove litt.. men det er jo så fint vær ute :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 27. mars 2005 #5 Del Skrevet 27. mars 2005 hm..stemmen min er nesten helt borte den nå gitt.. første gang faktisk. Men hvis jeg ikke skal hviske må jeg nok gå over til tegnespråk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #6 Del Skrevet 27. mars 2005 Da bør du faktisk gjøre det... Jeg fikk virus på stemmebåndene en gang, og fikk beskjed om å ikke hviske, og heller kommunisere vha lapper. Ikke akkurat moro, men i løpet av 2-3 dager kom stemmen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 27. mars 2005 #7 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har akkurat kjørt på med Repsil solbær med c-vitamin, ikke lenger sår hals! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå