AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Jeg har endelig innsett at jeg har blitt dårlig behandlet, skjøvet ut og manipulert av en venn. Har bestemt meg for å fjerne meg helt vekk og ikke la meg være bra nok hvis det ikke er noe bedre å finne på. Det føles befriende. Det store problemet er at store deler av mitt sosiale liv og vennskapskrets vil forsvinne i dragsuget og jeg blir stående igjen alene. Denne biten synes jeg er ekstremt vond og vanskelig. Noen som har gått gjennom det samme? Anonymkode: f7f78...ae2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Ja, er i samme situasjon nesten og har vært det flere ganger. Gjør alltid vondt og er like sårende hver gang. Man må bare gå videre og jobbe litt for å treffe andre. Det finnes andre og det kommer flere venner. Ikke kast bort tiden på dårlige forhold. Jeg savner ikke noen av de jeg kuttet ut og traff bedre venner etter en stund. Så derfor ble det lett denne gangen og jeg fant meg ikke i ting like lenge som jeg gjorde før. Anonymkode: f6218...870
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Og ett tips : ikke si noe eller lag drama av det. La det skli ut og prøv å finn andre du kan være med. Anonymkode: f6218...870 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, er i samme situasjon nesten og har vært det flere ganger. Gjør alltid vondt og er like sårende hver gang. Man må bare gå videre og jobbe litt for å treffe andre. Det finnes andre og det kommer flere venner. Ikke kast bort tiden på dårlige forhold. Jeg savner ikke noen av de jeg kuttet ut og traff bedre venner etter en stund. Så derfor ble det lett denne gangen og jeg fant meg ikke i ting like lenge som jeg gjorde før. Anonymkode: f6218...870 Jeg prøver liksom bare å tenke at det må lede til noe nye og bedre på sikt, men det er tøft nå merker jeg og har krevd mye tankevirksomhet og frustrasjon den siste tiden. Ts Anonymkode: f7f78...ae2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og ett tips : ikke si noe eller lag drama av det. La det skli ut og prøv å finn andre du kan være med. Anonymkode: f6218...870 Ja!Jeg har også kommet frem til at jeg ikke må lage drama og liste meg vekk. Sånne folk er uansett ikke lydhøre og jeg blir stående igjen enda mer som den som lagde dramaog helvete. Det er bare så jævlig at jeg mister så mange andre gode folk på veien! Anonymkode: f7f78...ae2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja!Jeg har også kommet frem til at jeg ikke må lage drama og liste meg vekk. Sånne folk er uansett ikke lydhøre og jeg blir stående igjen enda mer som den som lagde dramaog helvete. Det er bare så jævlig at jeg mister så mange andre gode folk på veien! Anonymkode: f7f78...ae2 Ja, det er jævlig. Har som sagt opplevd det mangen ganger men man må prøve igjen og ja - det leder til noe bedre på sikt! Det svir. Men vet du hva? Syntes det er ganske kult jeg å respektere seg selv nok til å ikke finne seg i alt heller jeg. Bedre å være alene da. Klisje ja men sant! Kretsen minker og minker jo eldre mann blir tror jeg og det er en grunn til det. Anonymkode: f6218...870
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #7 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jævlig. Har som sagt opplevd det mangen ganger men man må prøve igjen og ja - det leder til noe bedre på sikt! Det svir. Men vet du hva? Syntes det er ganske kult jeg å respektere seg selv nok til å ikke finne seg i alt heller jeg. Bedre å være alene da. Klisje ja men sant! Kretsen minker og minker jo eldre mann blir tror jeg og det er en grunn til det. Anonymkode: f6218...870 Selvrespekt er viktig, og det er jammen bra at vi velger å ikke finne oss i dette her lenger. 💪 Anonymkode: f7f78...ae2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvrespekt er viktig, og det er jammen bra at vi velger å ikke finne oss i dette her lenger. 💪 Anonymkode: f7f78...ae2 Yess! Deres tap og du vil få det bedre ! Anonymkode: f6218...870
Gjest Hiro Skrevet 12. november 2018 #9 Skrevet 12. november 2018 (endret) Unnskyld for at jeg spør dette om du synes det er greit å dele ut dette. Hva er det vennen din har gjort som er manipulerende? Endret 12. november 2018 av Hiro
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #10 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Yess! Deres tap og du vil få det bedre ! Anonymkode: f6218...870 Men f*** jeg blir nesten gal av ensomhet om dagen. Anonymkode: f7f78...ae2
Gjest Hiro Skrevet 12. november 2018 #11 Skrevet 12. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men f*** jeg blir nesten gal av ensomhet om dagen. Anonymkode: f7f78...ae2 Jeg er enig når man mister sin eneste venn føler man seg alene. Det er ikke alltid lett å få nye venner. Går det ann at du snakker med vennen din om det? Fortell gjerne historien din hvis du har lyst.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #12 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men f*** jeg blir nesten gal av ensomhet om dagen. Anonymkode: f7f78...ae2 Det tror jeg veeeldig mangen gjør hvis det er noen trøst. Du må jobbe litt og prøve andre alternativer. Ta kontakt med gamle venner? Kolleger? Osv osv. Kanskje noen sitter der ute og blir kjempeglad for at du tar kontakt. Det tar tid men det går seg til. Men du må gjøre noe. Ingen kommer plutselig å banker på døren din Anonymkode: f6218...870
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #13 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, Hiro skrev: Jeg er enig når man mister sin eneste venn føler man seg alene. Det er ikke alltid lett å få nye venner. Går det ann at du snakker med vennen din om det? Fortell gjerne historien din hvis du har lyst. Det er så mye. Orker ikke utbrodere. Det er ikke min eneste venn, men har vært viktig i mange år. Man snakker ikke med manipulatorer om det. Slikt vil aldri funke. Har prøvd litt for noen år siden. Det har noen andre også. INGENTING går inn. Jeg blir bare stående tilbake som den håpløse, dumme, slemme. Farlige saker. Anonymkode: f7f78...ae2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #14 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg veeeldig mangen gjør hvis det er noen trøst. Du må jobbe litt og prøve andre alternativer. Ta kontakt med gamle venner? Kolleger? Osv osv. Kanskje noen sitter der ute og blir kjempeglad for at du tar kontakt. Det tar tid men det går seg til. Men du må gjøre noe. Ingen kommer plutselig å banker på døren din Anonymkode: f6218...870 Jeg er arbeidsledig, ingen kolleger og har ingen venner her jeg bor nå men skal snart flytte og kommer nærmere noen andre venner. Nei, ingen banker på døren, det er jeg klar over. Prøver å få meg jobb et annet sted og kjøpe meg noe der. Akkurat nå er jeg langt vekk fra absolutt alle. Anonymkode: f7f78...ae2
Gjest Hiro Skrevet 12. november 2018 #15 Skrevet 12. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er så mye. Orker ikke utbrodere. Det er ikke min eneste venn, men har vært viktig i mange år. Man snakker ikke med manipulatorer om det. Slikt vil aldri funke. Har prøvd litt for noen år siden. Det har noen andre også. INGENTING går inn. Jeg blir bare stående tilbake som den håpløse, dumme, slemme. Farlige saker. Anonymkode: f7f78...ae2 Det er vanskelig å kutte ut vennskap med dine venner er samme selv her også . Du er ikke alene om dette. Faktisk er du ikke dum og slem. For å være ærlig du er mye mer enn det. Hvis du er glad i vennen din så må det nok finne en løsning slik at den kan forstå hvordan du føler.
Gjest Hiro Skrevet 12. november 2018 #16 Skrevet 12. november 2018 Spør vennen din om hva den tenker om deg. Hvis den personen har følelser for deg synes jeg at dere kan bli venner hvis ikke så synes jeg ikke at det er en venn, men jeg synes du burde spørre vennen din om hva den tenker om deg. Mange følelser kan komme opp.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #17 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, Hiro skrev: Det er vanskelig å kutte ut vennskap med dine venner er samme selv her også . Du er ikke alene om dette. Faktisk er du ikke dum og slem. For å være ærlig du er mye mer enn det. Hvis du er glad i vennen din så må det nok finne en løsning slik at den kan forstå hvordan du føler. Tror ikke du skjønner helt. Det finnes ingen løsninger som får personen til å skjønne det. Det er stengt! Jeg skulle bare ønske jeg kunne fortalt de andre hvorfor jeg er blitt helt fjern og borte fra dem. Dessverre vil det nok ikke gjøre situasjonen noe bedre for meg, annet enn at det fremstår som at JEG lager intriger og drama, selv om det er vennen min som har skjøvet meg usynlig ut. Faen jeg blir så forbanna!! Anonymkode: f7f78...ae2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #18 Skrevet 12. november 2018 Tror man merker om man har en venn som ikke er bra for deg, man kjenner det vel mest på magefølelsen. Best å kvitte seg med sånne folk, da de ikke vil gjøre noe godt av seg. Hadde en slik venninne, og til slutt møtte jeg hun ikke lenger. Nå er livet mitt blitt betraktelig mye bedre. Anonymkode: a0e69...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #19 Skrevet 12. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror man merker om man har en venn som ikke er bra for deg, man kjenner det vel mest på magefølelsen. Best å kvitte seg med sånne folk, da de ikke vil gjøre noe godt av seg. Hadde en slik venninne, og til slutt møtte jeg hun ikke lenger. Nå er livet mitt blitt betraktelig mye bedre. Anonymkode: a0e69...4b6 Ikke sant! Det må bare lede til noe bedre på sikt! Anonymkode: f7f78...ae2
Gjest Hiro Skrevet 12. november 2018 #20 Skrevet 12. november 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke du skjønner helt. Det finnes ingen løsninger som får personen til å skjønne det. Det er stengt! Jeg skulle bare ønske jeg kunne fortalt de andre hvorfor jeg er blitt helt fjern og borte fra dem. Dessverre vil det nok ikke gjøre situasjonen noe bedre for meg, annet enn at det fremstår som at JEG lager intriger og drama, selv om det er vennen min som har skjøvet meg usynlig ut. Faen jeg blir så forbanna!! Anonymkode: f7f78...ae2 Det eneste jeg kan si er gjør det du føler. Lykke til masse ønsker det beste for deg ❤️ Endret 12. november 2018 av Hiro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå