AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Jeg ljuger så det renner av meg når jeg skriver med nick (litt mindre som anonym) Jeg ljuger om hvor mange barn jeg har, kjønn og alder på barna og min egen sivilstatus. Jeg ljuger om situasjoner og detaljer, jeg ljuger om utdannelse, jobb og bosted. Jeg ljuger egentlig om det aller meste og dersom noen ville gått i sømmene på mine innlegg ville de nok trodd jeg var rape gal eller schizofren. Jeg lager også tråder om tenkte situasjoner som overhodet ikke eier rot i virkeligheten, ikke for å trolle men fordi jeg lurer på hva folk ville ment dersom det var en ekte situasjon. Jeg er rett og slett en stor løgner her inne. Mest av alt fordi jeg er redd noen skal kjenne meg igjen 🤣 Er jeg den eneste? Hva ljuger du om? (Og ja DENNE tar jeg anonym 🤣) Anonymkode: 029f9...456 1
Drakan Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Generelt lyger jeg ikke, men jeg kan pirke litt på detaljer og endre litt på omstendigheter, aldre og lignende for å unngå å bli gjenkjent. Så på en måte lyger jeg og på en måte ikke. 1
Gjest Fvonk Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Jeg lyver ikke om noe og skriver aldri som AnonymBruker.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Jeg lyger om fakta rundt meg selv. Som hvor mange barn jeg har, kjønn på dem ol., for å ikke bli gjenkjent. Men det er vel det eneste. Anonymkode: 2c51b...d46
NancyDrew Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 (endret) Neida, jobber som privatdetektiv. Halve døgnet går til med å løse saker der hvor kona tar med kondomer i sminkebagen før jentetur, og andre halve har jeg et ordinært familieliv. ... Bare synd det ikke er Nancy som betaler regningene mine. Endret 12. november 2018 av NancyDrew 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 Jeg lager iblant historier, men blir inspirert av noe som har skjedd i virkeligheten. Målet mitt er å se hvor empatiske mennesker er, og jeg har blitt positivt overrasket flere ganger. Ingen har en gang vært frekke i de trådene. Andre ganger kan jeg utfordre folks hang til normer og regler som de adopterer uten å stille spørsmålstegn til om det må være sånn. Få folk til å tenke etter rett og slett. De trådene skaper mye engasjement. Jeg vil ikke juge for å lure noen. Jeg har en god intensjon. Mest at folk tenker selv, og å vise at det fins mye empati og aksept om en bare formulerer seg riktig så folk forstår. Ellers når jeg svarer på innlegg er jeg ærlig. Anonymkode: de393...4f2
Chablis Skrevet 12. november 2018 #7 Skrevet 12. november 2018 Jeg ljuger litt hist og pist, mest for å ikke bli kjent igjen. Ljuger mest om antall unger, kjønn og alder.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 Nei. Jeg uttaler meg ikke om ting som kan identifisere meg. Men det er fryktelig mye ljug og pynting av sannhet her inne. Og flere som ikke tåler å bli snakket til. Anonymkode: e53b5...073
Katy Perry Skrevet 12. november 2018 #10 Skrevet 12. november 2018 Jeg har ikke løyet enda, heller ikke skrevet som AB. Er helt fersk også da🙂 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #11 Skrevet 12. november 2018 Litt, men aldri når jeg skriver som AB. Anonymkode: 2786e...10d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #12 Skrevet 12. november 2018 Lyver litt innimellom for å sikre at ingen kjenner igjen historien min, men da bare om detaljer som antall barn, min eller barnas alder, hvor i landet jeg bor osv. Anonymkode: 3ffdb...6d3
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 12. november 2018 #13 Skrevet 12. november 2018 Nei. Hvorfor skulle jeg det?
Eneri Skrevet 12. november 2018 #14 Skrevet 12. november 2018 Har endret på relasjon jeg har til personer jeg omtaler (om det er søster kan jeg skrive venninne, stebarn kan jeg omtale som bare barnet feks.) Ellers utelater jeg endel ting i beskrivelser av fex sykdom/diagnosesymptomer som gjelder andre enn meg selv. Disse 'løgnene' for å unngå å bli gjenkjent eller å utlevere for mye om andre. Lager ikke fiktive problemstillinger eller lyver på meg å ha erfaringer jeg ikke har.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #15 Skrevet 12. november 2018 Jeg synes det er forkastelig å lyve og synes alle burde stå for hvem de er og hva de mener. Selv lyver jeg bare litt for at ingen skal kjenne meg igjen. F.eks. utgir jeg meg for å være en ung singel dame på 22 mens jeg egentlig er en gammel gift gubbe på 72. Men sånn utenom det er stort sett alt sant. Anonymkode: 07c4c...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå