Gå til innhold

Hvordan kjøpe røyk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 år, akkurat starta å røyke, men får røyk av kjæresten. Nå vil jeg kjøpe eget, men har aldri gjort det før. Hva sier man i kassa? Og hvordan fungerer automater??

Anonymkode: 2870a...417

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man ber om den røyken man vil ha og har med seg gyldig legitimasjon.

Beste er å ikke røyke i det hele tatt.

Anonymkode: 33a6d...66a

• Liker 5
Skrevet

Okey😊

Selvfølgelig vet jeg det, men det var ikke det jeg spurte om😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er 18 år, akkurat starta å røyke, men får røyk av kjæresten. Nå vil jeg kjøpe eget, men har aldri gjort det før. Hva sier man i kassa? Og hvordan fungerer automater??

Hvorfor begynte du å røyke? Hvor mye røyker du? Hva tror du foreldrene dine sier?

Anonymkode: 182b5...04a

• Liker 3
Skrevet

Du får ta å observere når du er i butikken så ser du raskt hvordan det gjøres. Du vet at det går an å se verden rundt seg? 

Anonymkode: 08a51...a3e

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor begynte du å røyke? Hvor mye røyker du? Hva tror du foreldrene dine sier?

Hvorfor har dette noe med spm til Ts å gjøre??

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det her har ingen ting med det jeg spurte om. Svar på spm mitt, ell f*ck off.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får ta å observere når du er i butikken så ser du raskt hvordan det gjøres. Du vet at det går an å se verden rundt seg? 

Anonymkode: 08a51...a3e

Det er vel lov å spørre? Eller er det farlig det kanskje?

Skrevet (endret)

Du sier i kassen hva slags sigaretter du vil ha, så får du en lapp som du scanner i maskinen og så faller sigarettene ut som ved en brusautomat. 

Hvorfor ikke spørre kjæreste? 

Endret av Tipptoppi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det her har ingen ting med det jeg spurte om. Svar på spm mitt, ell f*ck off.

Blitt lite nikotin i dag?

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Tipptoppi skrev:

Du sier i kassen hva slags sigaretter du vil ha, så får du en lapp som du scanner i maskinen og så faller sigarettene ut som ved en brusautomat. 

Hvorfor ikke spørre kjæreste? 

Takk for svar, og takk for at du faktisk svarte på det jeg spurte om og at du ikke dømmer mej, sku fantes fler folk som dej:D

Nei, han vil ikke svare på det, han er mer sånn som mener jeg skal bare prøve meg fram. Kan forsåvidt gjøre det, men jeg sliter med sosial angst og vil derfor vite hvordan før jeg prøver, om det gir noe mening 😛

Skrevet
3 minutter siden, NancyDrew skrev:

Blitt lite nikotin i dag?

Haha nei, men du får lære deg te å lesa hva folk skriv før du svarer. Unnskyld språkbruken min hvis den plagde deg, er bare jeg som generelt snakker sånn.

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 18 år, akkurat starta å røyke,

Selvfølgelig ditt valg. Jeg pleier aldri å gjøre dette... Men... DU GJØR NÅ NOE SINNSYKT DOMT ..!

Begynte selv å røyke på barneskolen, Takket nei til mitt første jomfruskudd med Heroin når jeg var ca. 11 år, har fortsatt med det.

Kjenner mye mer enn en som har slutta med Heroin, -både med og uten hjelp ( hjelp=Metadon/Subutex).

SOM IKKE KLARER Å SLUTTE Å RØYKE !!! SLUTT NÅ, MENS DET ENNÅ ER "LETT"

SERIØST !!! Selv nylig fått røyke-relatert diagnose. SLUTT NÅ, VÆR SÅ SNILL !!!

A.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Selvfølgelig ditt valg. Jeg pleier aldri ø gjøre dette... Men... DU GJØR NÅ NOE SINNSYKT DOMT ..!

Begynte selv å røyke på barneskolen, Takket nei til mitt første jomfruskudd med Heroin når jeg var ca. 11 år, har fortsatt med det.

Kjenner mye mer enn en som har slutta med Heroin, -både med å uten hjelp ( hjelp=Metadon/Subutex).

SERIØST !!! Selv nylig fått diagnose "Utbredt LUNGE EMFYSEM. SLUTT NÅ !!!

A.

Altså, jeg setter pris på at du prøver å hjelpe. Men igjen, det er ikke det her jeg spør om. 

Røyke vanlig sigaretter er en ting, men andre stoffer osv, der går grensa mi. 

Skrevet
4 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Selvfølgelig ditt valg. Jeg pleier aldri å gjøre dette... Men... DU GJØR NÅ NOE SINNSYKT DOMT ..!

Kjenner mye mer enn en som har slutta med Heroin, -både med og uten hjelp ( hjelp=Metadon/Subutex).

SERIØST !!! Selv nylig fått røyke-relatert diagnose. SLUTT NÅ, VÆR SÅ SNILL !!!

A.

Fra røyk til heroin! 

that-escalated-quickly.jpg

• Liker 13
Skrevet

Var vel ikke akkurat det jeg antydet...

Men burde si litt om avhengihet av røyk ..?

A.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Var vel ikke akkurat det jeg antydet...

Men burde si litt om avhengihet av røyk ..?

A.

Sikkert.

Men si meg, hvorfor klarer du ikke svare på spm mitt, hvorfor MÅ du svare på noe annet som ikke har med mitt spm å gjøre? Det er unødvendig.

• Liker 1
Skrevet

Du sier:  1 pakke med 20 Prince, betaler og går. Eller du får en lapp du scannet og pakka popper ut av seg selv

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men si meg, hvorfor klarer du ikke svare på spm mitt, hvorfor MÅ du svare på noe annet som ikke har med mitt spm å gjøre? Det er unødvendig.

Du har fått svar, og du er 18 år... Du vet vel vilket merke du røyker..? Hva med å spørre i kassa etter det ?

Newermind...

A.

Skrevet

Eller du bruker en selvbetjeningsautomat ved kassa der du får printet ut en lapp som må scanne i kassa og så scannes i røykmaskina etterpå. 

Anonymkode: 77d2d...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...