Mimosa Skrevet 30. mars 2005 #21 Skrevet 30. mars 2005 Baby- skeptikeren. Antagelig har du vennet deg til tanken på å skaffe deg avkom en gang, men for tiden er du ikke klar. Enten er det livssituasjonen som passer dårlig, eller så er det rett og slett at babyer ikke er din greie. Kanskje venner du deg til tanken om noen år.
Isiselin Skrevet 30. mars 2005 #22 Skrevet 30. mars 2005 Babyfanatiker her, ja.... Men det visste jeg kanskje fra før...
Minerva Grey Skrevet 30. mars 2005 #23 Skrevet 30. mars 2005 Baby-elsker. Stemmer ganske bra - snart, snart, bare ikke akkurat nå!
Gjest lilletroll Skrevet 4. april 2005 #24 Skrevet 4. april 2005 http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=42 Baby-fanatikeren. Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet Mee too
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #25 Skrevet 4. april 2005 http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=42 Baby-fanatikeren. Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet Samme her! ....
-Fisken- Skrevet 4. april 2005 #26 Skrevet 4. april 2005 Baby-fanatikeren. Her også. Hadde ikke trodd det, men.
Ottine Skrevet 4. april 2005 #27 Skrevet 4. april 2005 Baby-fanatiker... Skulle bare mangle med en liten spire i magen!!!
KalloRilla Skrevet 6. april 2005 #28 Skrevet 6. april 2005 Baby-fanatikeren. Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet! Slenger meg inn i klubben med fanatikere
Gjest porselen Skrevet 6. april 2005 #29 Skrevet 6. april 2005 Torde ikke ta testen i frykt for å få resultatet baby-skeptiker......... med tanke på at jeg allerede har tre barn
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #32 Skrevet 8. april 2005 Baby-fanatikeren. Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #33 Skrevet 8. april 2005 Baby-elskeren. Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på. ja ja...
Lady Lovelylocks Skrevet 8. april 2005 #34 Skrevet 8. april 2005 Baby-elskeren. Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på. ja ja... Det var meg da..
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #35 Skrevet 26. april 2005 Baby-elskeren. Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på.
Trampe Skrevet 27. april 2005 #36 Skrevet 27. april 2005 Baby-fanatikeren. Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet! Tro hva mannen sier til dette
Smørblomsten Skrevet 27. april 2005 #37 Skrevet 27. april 2005 Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet
knøtte Skrevet 29. april 2005 #38 Skrevet 29. april 2005 Baby-elskeren. Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på. :-?
Fi Skrevet 29. april 2005 #39 Skrevet 29. april 2005 Jeg er Baby-elskeren jeg. Og vet det. Både jeg og kjærsten min snakker mye om når vi får unger, men begge vil helst vente litt (selv om jeg selvsagt i noen overmodige øyeblikk får lyst på en liten en med en gang!). Dersom det skulle skje et "uhell" ville vi nok bli svært lykkelige :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå