Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Test:Er du klar for foreldrerollen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby- skeptikeren.

Antagelig har du vennet deg til tanken på å skaffe deg avkom en gang, men for tiden er du ikke klar. Enten er det livssituasjonen som passer dårlig, eller så er det rett og slett at babyer ikke er din greie. Kanskje venner du deg til tanken om noen år.

Skrevet

Babyfanatiker her, ja....

Men det visste jeg kanskje fra før... :ler:

Skrevet

Baby-elsker.

Stemmer ganske bra - snart, snart, bare ikke akkurat nå! :wink:

Gjest lilletroll
Skrevet
http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=42

Baby-fanatikeren.

Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet

:ler:

Mee too

Gjest gjesta
Skrevet
http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=42

Baby-fanatikeren.

Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet

Samme her! .... :ler:

Skrevet

Baby-fanatikeren.

Her også.

Hadde ikke trodd det, men.

Skrevet

Baby-fanatiker...

Skulle bare mangle med en liten spire i magen!!! :hjerter:

Skrevet

Baby-fanatikeren.

Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!

Slenger meg inn i klubben med fanatikere ;)

Gjest porselen
Skrevet

Torde ikke ta testen i frykt for å få resultatet baby-skeptiker......... med tanke på at jeg allerede har tre barn :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Baby-fanatikeren.

Gjest Anonymous
Skrevet

Baby-elskeren.

Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på.

ja ja...

Skrevet
Baby-elskeren.

Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på.

ja ja...

Det var meg da.. :roll:

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Baby-elskeren.

Annonse
Skrevet

Baby-fanatikeren.

Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!

Tro hva mannen sier til dette :ler:

Skrevet

Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet :)

Skrevet

Baby-elskeren.

:-?

Skrevet

Jeg er Baby-elskeren jeg. Og vet det. Både jeg og kjærsten min snakker mye om når vi får unger, men begge vil helst vente litt (selv om jeg selvsagt i noen overmodige øyeblikk får lyst på en liten en med en gang!). Dersom det skulle skje et "uhell" ville vi nok bli svært lykkelige :-)

Gjest seroxata
Skrevet

Baby- skeptikeren.

overrasker meg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...