Tinge_Ling Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=42 Baby-fanatikeren. Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet
LilleBille Skrevet 27. mars 2005 #2 Skrevet 27. mars 2005 :o Baby-elskeren. Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på. ... og jeg som trodde jeg var ferdig med små barn jeg
pusla Skrevet 27. mars 2005 #3 Skrevet 27. mars 2005 Babyfanatiker jeg også :oops: . Men det visste jeg i grunn fra før.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2005 #4 Skrevet 27. mars 2005 Baby- skeptikeren. Antagelig har du vennet deg til tanken på å skaffe deg avkom en gang, men for tiden er du ikke klar. Enten er det livssituasjonen som passer dårlig, eller så er det rett og slett at babyer ikke er din greie. Kanskje venner du deg til tanken om noen år. Hehe ikke helt klar ennå nei...
aline Skrevet 27. mars 2005 #5 Skrevet 27. mars 2005 Baby-elskeren. Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på. jaja...
Felixa Skrevet 27. mars 2005 #6 Skrevet 27. mars 2005 Jeg ble også baby fanatiker, men det visste jeg jo da..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. mars 2005 #7 Skrevet 27. mars 2005 Ble baby-fanatiker jeg... kanskje like greit?
Gjest mamma1 ikke innlogget Skrevet 27. mars 2005 #8 Skrevet 27. mars 2005 :o Baby-elskeren. Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på. ... og jeg som trodde jeg var ferdig med små barn jeg Hmm...Jeg fikk denne også, og jeg har to barn...
LilleBille Skrevet 27. mars 2005 #9 Skrevet 27. mars 2005 Hmm...Jeg fikk denne også, og jeg har to barn... .. jeg har også to - som begynner å bli rimelig store (og er ikke overvettes opptatt av andres babyer) .. og ingen ønsker om flere .. - før det om forhåpentligvis lang tid kommer barnebarn...
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2005 #10 Skrevet 27. mars 2005 Ble vist baby-fanatiker jeg også. Jeg som trodde jeg var litt redd for babyer og ikke helt klar for slikt... hmm... jaja. Tror jeg skal vente et par år til jeg
Loolaa Skrevet 28. mars 2005 #14 Skrevet 28. mars 2005 Ble baby-elsker. Det må ha vært akkurat at jeg tippet over i den kategorien, føler meg ikke veldig klar!
Gjest MrsL Skrevet 28. mars 2005 #15 Skrevet 28. mars 2005 Baby-fanatikeren. Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet! Prøv igjen! Det var jo ikke akkurat noen bombe
Arkana Skrevet 28. mars 2005 #16 Skrevet 28. mars 2005 Baby-elskeren. Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på. Det passer forsåvidt bra. Jeg har andre ting å gjøre først.
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2005 #17 Skrevet 28. mars 2005 Baby-elsker jeg også. Passer godt, siden jeg også har en ting eller to jeg gjerne vil ha gjort først. :-)
Gjest GreenSky Skrevet 28. mars 2005 #18 Skrevet 28. mars 2005 Baby-allergikeren. Du drømmer kun om barn i mareritt, og er absolutt ikke klar for noen familieforøkelse. Babyer og det de bringer med seg appellerer ikke til deg og du er slettes ikke klar for å sette et annet individ foran deg selv. Prøv igjen om noen år!
Anglofil Skrevet 29. mars 2005 #20 Skrevet 29. mars 2005 Baby-fanatikeren. Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet! Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå