AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Del Skrevet 11. november 2018 Jeg husker ikke passordet til min Apple ID. Har hatt et problem med at jeg lager nytt, og det har gått greit å bytte passord, men når jeg neste gang må logge meg inn så godtar den ikke passordet jeg nettopp laget. Så må jeg lage nytt, og den vil ikke godta det heller når jeg logget inn neste gang. Nå husker jeg faktisk ikke passordet og må lage nytt, men det er en prosess jeg ikke får til. Står helt fast nå... For å komme meg inn for å endre passord må jeg skrive inn telefonnummer, det funker. Så må jeg skrive inn kortnummer... Men det er det gamle bankkortet mitt, som er utgått og jeg husker ingen informasjon heller. Jeg kan skippe det steget, men da må jeg vente 6 dager før jeg kan komme meg inn, står det. Venter 6 dager, og må gjennom hele greia igjen, og må vente 6 dager til... blir sprø snart! Hvordan får jeg endret passordet mitt uten alt dette styret? Noen som vet? Jeg må inn på kontoen min, pga at jeg har alt av apper og bilder lagret der. Anonymkode: 757d0...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Del Skrevet 11. november 2018 Ja, det kan være vrient å få låst opp en Applekonto dersom man ikke husker passordet og trenger valideirngsinformasjon (f. eks. kortnr. man ikke husker eller kontrollspørsmål man ikke husker svarene på) for å sette nytt passord... Men her ville jeg ha forsøkt å kontakte banken først, vil tro de har oversikt over hvilket bankkortnr. du hadde før? Anonymkode: b59bc...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Del Skrevet 11. november 2018 Haha, huff for et styr for å endre passord! Skal prøve å kontakte banken... Prøvde æ logge meg ut nå for å logge innpå den andre kontoen, siden jeg måtte lage ny til min nye iPhone, siden jeg ikke kom meg inn på den gamle kontoen. Må ha passord, for å logge meg UT..... Argh!! Anonymkode: 757d0...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå