AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Får dere ømme bryster i eggløsningsperioden? Før eller etter? Anonymkode: af898...406
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 Jeg merker egentlig ingenting til eggløsning og er egt usikker på om jeg har det, men fra de dagene da eggløsning i utgangspunktet skal være og frem til mens har jeg veldig ømme og kløende nipler. Anonymkode: e001a...535
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Får ømme/stikkende bryst dagen etter EL om jeg er gravid, også rett før IKM. Dersom jeg ikke er gravid er de ømme fra EL dagen og helt til IKM Anonymkode: 6fd44...e74
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Får ømme/stikkende bryst dagen etter EL om jeg er gravid, også rett før IKM. Dersom jeg ikke er gravid er de ømme fra EL dagen og helt til IKM Anonymkode: 6fd44...e74 Men hvordan kan kroppen din vite at du er gravid rett etter el? Kan det bare være en tilfeldighet, eller kanskje ha noe med progesteron å gjøre? Interessant hvis dette stemmer. Anonymkode: a7e26...cb3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan kan kroppen din vite at du er gravid rett etter el? Kan det bare være en tilfeldighet, eller kanskje ha noe med progesteron å gjøre? Interessant hvis dette stemmer. Anonymkode: a7e26...cb3 Aner ikke. Vært gravid 3 ganger, og det har stemt alle 3 gangene. Mulig det er tilfeldig pgså, men slik hsr det nå vært😅 Anonymkode: 6fd44...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå