Gå til innhold

Noen som har tatt opp igjen kontakten med barndomsvenner og har blitt venner på ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal treffe igjen min beste venninne fra barndommen. Det har snart gått 20 år siden vi hadde kontakt. Kjenner jeg gruer meg litt, redd det blir kleint. Er det håp om at bi kan bli venninner igjen? Aldri vært uvennskap, vi sklidd dra hverandre. Noen som har gjenopptatt kontakten med barndomsvenner? Hvordan var møtet? Er dere venner som finner på ting sammen den dag i dag? 

Anonymkode: aeee2...535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og med min verste fiende fra ungdomsskolen. Ble venner. Vi ble bare voksne 😊

Anonymkode: 0964a...8f6

Skrevet

Flere?

Anonymkode: aeee2...535

Skrevet

Ja, det har jeg gjort. Var litt rart men tonen var der. Har sporadisk kontakt forsatt og veldig glad i hverandre forsatt. Skal prøve å treffe hun mer fremover. Men det må jobbes litt med. Litt vin eller noen drinker kan jo hjelpe hvis det blir for kleint og man er veldig nervøs.  Livet er for kort til å ikke prøve ;) 

Anonymkode: 38cd3...993

Skrevet

Hadde kjempegod venninne når vi gikk på barneskolen. Skled vekk fra hverandre på ungdomsskolen og så flyttet hun. Traff hverandre sporadisk, kanskje annet hvert år. Nå, 10-15 år etter er vi gjenforent og ringes nesten daglig. Veldig hyggelig!

Skrevet

Jeg har truffet igjen en nabo barndomsvenninne. Men da vi bor i forskjellige byer nå har det bare blitt et par ganger når hun har vært i hjembyen igjen. Vi hadde det veldig koselig sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...