Zinatara Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Tenåringen skal ha en kjole til juleball og vi har hatt mye frem og tilbake fordi hun ikke har funnet akkurat det hun vil ha. Men etter å ha sett denne kjolen i marineblå i en haul-video på youtube har hun funnet ut at hun vil ha den https://www.yesstyle.com/en/remme-embroidered-mini-prom-dress/info.html/pid.1065272153 Noen som har erfaring med nettbutikken og leveringstid? Vi har ca. en måned før den bør være fremme. Og er det generelt ok kvalitet på klærne?
Ludovica- Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Nå er det mange år siden jeg kjøpte noe derfra, men husker at jeg likte flere av tingene jeg kjøpte. Husker dessverre ikke helt hvor lang ti det tok, men lenger tid enn vanlig siden det er fra Asia. Kvaliteten var litt som BikBok og lignende.
Zinatara Skrevet 13. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2018 9 timer siden, Francoise skrev: Nå er det mange år siden jeg kjøpte noe derfra, men husker at jeg likte flere av tingene jeg kjøpte. Husker dessverre ikke helt hvor lang ti det tok, men lenger tid enn vanlig siden det er fra Asia. Kvaliteten var litt som BikBok og lignende. Det høres lovende ut. Tror jeg bare bestiller og ser om den kommer i tide, den var uansett ikke så ballkjole at den ikke kan brukes til penkjole ellers dersom den ikke kommer i tide.
Zinatara Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2018 Kjolen er kommet. Bestilte M til jenta som bruker S og M og den passer helt perfekt. Hun er fornøyd, jeg er fornøyd og vi fikk juleballkjole nokså rimelig. Den er mer penkjole enn ren ballkjole, så tenker hun kan bruke den på julaften også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå