AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Hvordan er holdbarheten på disse? Vet at impregnering osv har mye å si, men sånn generelt - er det likens med syntetisk semskede sko som semskede sko som er av ekte skinn?? Anonymkode: e781a...5f7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Nei, min erfaring er at de ikke har like god holdbarhet som sko i ekte skinn, ikke er de like varme heller! Invester i skikkelige skinnsko om du har mulighet, det sparer du på i lengden!😊 Anonymkode: 770aa...ca7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, min erfaring er at de ikke har like god holdbarhet som sko i ekte skinn, ikke er de like varme heller! Invester i skikkelige skinnsko om du har mulighet, det sparer du på i lengden!😊 Anonymkode: 770aa...ca7 Takk for svar. Jeg tenkte å evt ha de som noen rimeligere sko som jeg kan avveksle mine andre sko (i ekte, glatt skinn) med. Tenkte bare på om det skal veldig lite til før de blir stygge. Anonymkode: e781a...5f7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 Flere innspill?? Anonymkode: e781a...5f7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 Skinnsko uten tvil. Jeg kjører aldri noe annet. Er potte tett. Skinn puster, og tar du være på skoene så har du de i mange år. Anonymkode: d89d7...c78
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #7 Skrevet 12. november 2018 Jeg hadde pumps i semsket syntetisk i min ungdom, og de var solide og holdt seg bra (bedre enn det jeg har hatt av sko i semsket skinn - de mistet ikke fasongen i nevneverdig grad). Kvaliteten kan sikkert variere både på syntetisk og ekte. Anonymkode: 0a1a8...172
Chablis Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er holdbarheten på disse? Vet at impregnering osv har mye å si, men sånn generelt - er det likens med syntetisk semskede sko som semskede sko som er av ekte skinn?? Anonymkode: e781a...5f7 Syntetisk er plastikk. Det gir ingen varme, puster ikke og er generelt et dårlig alternativ i mine øyne. Og det er kun en grunn til å evt impregnere en syntetisk sko, at møkk skal skli lettere av.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #9 Skrevet 12. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skinnsko uten tvil. Jeg kjører aldri noe annet. Er potte tett. Skinn puster, og tar du være på skoene så har du de i mange år. Anonymkode: d89d7...c78 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde pumps i semsket syntetisk i min ungdom, og de var solide og holdt seg bra (bedre enn det jeg har hatt av sko i semsket skinn - de mistet ikke fasongen i nevneverdig grad). Kvaliteten kan sikkert variere både på syntetisk og ekte. Anonymkode: 0a1a8...172 5 timer siden, Elektra skrev: Syntetisk er plastikk. Det gir ingen varme, puster ikke og er generelt et dårlig alternativ i mine øyne. Og det er kun en grunn til å evt impregnere en syntetisk sko, at møkk skal skli lettere av. Takk for svar. Tenkte på om kanskje skoene mine som er i ekte skinn kan få et lengre liv dersom jeg har noen andre, billigere sko å avveksle de med. Anonymkode: e781a...5f7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 Du bestemmer jo selv hva du putter på dine egne føtter. Vil du ha syntet så kjøper du selvsagt syntet. Det er jo Ikke verre enn det altså. Anonymkode: d89d7...c78
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #11 Skrevet 13. november 2018 Hvor lenge går det mellom hver gang du kjøper sko? Har du tenkt ha skoene i 10 år eller 2? Holdbarhet er ikke et problem med mindre du ønsker at skoene skal vare i 10 år Anonymkode: 82203...20b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #12 Skrevet 13. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bestemmer jo selv hva du putter på dine egne føtter. Vil du ha syntet så kjøper du selvsagt syntet. Det er jo Ikke verre enn det altså. Anonymkode: d89d7...c78 Men herlighet, jeg ber jo ikke om deres synspunkt på om jeg skal velge sko i syntet eller ikke. Jeg lurer på hvordan holdbarheten er på disse og om de blir veldig fort stygge. Her tror jeg nok at du kun har lest trådtittelen og gått ut i fra den når du svarte. Anonymkode: e781a...5f7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #13 Skrevet 13. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge går det mellom hver gang du kjøper sko? Har du tenkt ha skoene i 10 år eller 2? Holdbarhet er ikke et problem med mindre du ønsker at skoene skal vare i 10 år Anonymkode: 82203...20b Jeg ønsker å ha sko som varer lengst mulig, men som nevnt ønsker jeg kun å bruke disse som en evt avveksling til skoene jeg har som er i ekte skinn. Anonymkode: e781a...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå