Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva du egentlig drømmer om å jobbe med/ har et ønske om å jobbe med? Og hva du egentlig jobber med? 

Jeg ønsket egentlig å bli musikkprodusent eller meteorolog. Men jobber i dag som regnskapsfører. 

Anonymkode: 79110...6c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lærer, men dersom jeg fikk drømme fritt ville det vært psykolog. :?)

Skrevet

Jeg jobber som programmerer og føler ikke jeg ville valgt annerledes hvis jeg kunne valgt på nytt. Lærer nye ting og utvikler meg dag for dag.

Anonymkode: e1e9e...766

Skrevet

Noe kreativt, ett eller annet hvor jeg kan skape noe og være min egen sjef. Nå har jeg en jobb som innebærer å følge lover og regler og gjøre det samme hver dag. 

Anonymkode: 6c84a...7f5

• Liker 1
Skrevet

Jeg er Prosjektcontroller. Elsker jobben min men skulle jeg ha valgt en annen retning så hadde det blitt patolog 😊

Anonymkode: ed9ec...095

Skrevet

veterinær, men skulle ønske jeg tok fysikk 1 på vgs for jeg hadde egentlig bra nok snitt for å komme inn på medisin, skulle helst blir lege.

Anonymkode: 17cd7...792

Skrevet

Spilldesigner, illustratør, forfatter, filmregissør, skuespiller. Så lenge det er kreativt og jeg får utfordret meg selv 😄

Liker ikke tanken på bare en jobb/karriere hele livet, vil utforske forskjellige.

Anonymkode: 707d5...2ac

• Liker 1
Skrevet

Butikkmedarbeider men jobber som Renholder

Anonymkode: 9c7c3...32a

Skrevet

jeg drømmer om å være innkjøper i en eksklusiv kleskjede; feks høyer.

evt lage utstillinger, fotografere etc.

er flink og kreativ, men er nok for sosialt handikappet til å klare å «selge» meg inn til sånne jobber.

usikker på hva slsgs utdannelse dette krever også. i dag mistrives jeg på jobb i helsevesenet.

grei nok lønn, men dør inni meg

Anonymkode: 6a96b...4db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...