lenebu Skrevet 11. november 2018 #1 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Mistet faren min når jeg var 14, og synes det er vondt å gå i butikker hvor det står "HUSK PAPPA!" og "HUSK FARSDAG!' overalt... Endret 11. november 2018 av lenebu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 11. november 2018 #2 Del Skrevet 11. november 2018 Både farsdag og morsdag ser jeg på som handelsstandens dag. Synes hele greia er en uting. Mine barn har også kjent på samme følelsen som du har. Trist for små barn som aldri har møtt sin far,de som har mistet sin far på andre måter osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Del Skrevet 12. november 2018 Hei! Jeg mistet selv pappa’n min for 2,5 år siden. Synes selv det er vondt med denne merke dagen. Men jeg prøver å tenke på alle dr som har en pappa. Farsdag er jo en dag hvor mange setter ekstra pris på faren sin. Som jeg savner å kunne gjøre det selv. Men tenk på alle minnene du har? Anonymkode: d3f19...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå