AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Føler det tar lengre tid for meg og få noe inn i hjernen enn alle andre. Må tenke mer. Jeg jobber i en stilling der vi har mye kontakt med kunder. Og de andre som jobber det samme som meg kan jo veldig mye på kort tid. Jeg må jo være litt flink som klarte å få den stillingen. Kan dere hjelpe meg hvordan jeg skal bli bedre til å huske? Triks Anonymkode: 10e23...34c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 De andre som jobber der har vært der lenge og har bygget erfaring. For deg er alt nytt og det tar derfor lenger tid å få alt på plass. Spør mye, heng deg på der du kan lære noe og prøv deg i enhver situasjon hvor du får muligheten. Du blir ikke god over natten. Anonymkode: 00bb1...d94
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Kommer helt ann på hva du jobber med og hva du tenker de har lært fortere enn deg? Er det økonomi/tall, produkter etc.....? Anonymkode: c629d...f9e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: De andre som jobber der har vært der lenge og har bygget erfaring. For deg er alt nytt og det tar derfor lenger tid å få alt på plass. Spør mye, heng deg på der du kan lære noe og prøv deg i enhver situasjon hvor du får muligheten. Du blir ikke god over natten. Anonymkode: 00bb1...d94 Ja, men føler det jeg lærer blir fort glemt Føler at jeg ikke fortjener denne stillingen. Anonymkode: 10e23...34c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer helt ann på hva du jobber med og hva du tenker de har lært fortere enn deg? Er det økonomi/tall, produkter etc.....? Anonymkode: c629d...f9e Det er bank. Anonymkode: 10e23...34c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 Opp med seg! Anonymkode: 10e23...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå