Gå til innhold

Noen som stjeler fra gavebord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg skal gifte seg til helgen og hun var ikke sikker på om hun skulle ha gavebord på festen, fordi hun hadde hørt om noen som hadde blitt frastjålet gaver UNDER bryllupsfesten. Noen som har hørt om noe lignende? Det er vel vanlig å ta penger ut av konvolutten og heller skrive summen på kortet, men bortsett fra det skulle man jo tro at folk ikke stjeler.

Videoannonse
Annonse
Gjest Missuganda
Skrevet
:sjokk::sjokk::sjokk: Dette har jeg aldri hørt om, men det høres forferdelig ut. Jeg vil nok råde folk til å gå over gjestelisten sin, før de fjerner gavebordet..
Skrevet

Dette kan vel være et problem når dører står åpne, og selskapet er samlet til middag. Da kan utenforstående komme inn, og forsyne seg. Har hørt at det er skjedd tidligere.

Skrevet

Det går bare ikke an og heldigvis opplevde ikke vi det. Men pengene la vi i en egen konvolutt og oppbevarte et annet sted, mest fordi penger kanskje har litt lett for å bli borte i et virrvar av kort og gaver. Men gaver er jammen meg godt gjort å stikke av med også da, for det er jo vanligvis litt størrelse på dem.

Har forsåvidt aldri hørt om noe slikt heller, bare at innbruddstyver har robbet alle bildene for bryllupsgaver under selve vielsen mens alle er inne i kirken. Og også på natta etter bryllupet om gavene ikke er fjernet.

Skrevet

Leste faktisk om dette i avisen i forrige uke. En dame i London hadde stjaalet over 1 mill kroner tilsammen over en 3-4 aar fra gaveborden paa hotellet der hun var manager.... Er det mulig....???

Skrevet

Jo jeg har dessverre hørt om det. :o Det hendte en tremenning av meg. Det er ille å tenke på at kanskje en i slekten har gjort dette... Dumt er det nok for brudeparet å miste en av gavene på den måten, men spesielt ille må det jo føles for de som har gitt gaven... :-?

Skrevet

Stjele gaver som sådan krever jo litt da... "hadet, takk for festen, jo dette maleriet hadde jeg med meg da jeg kom, og joda, jeg går alltid med sølvbestikk til 12 i vesken min"...

Men det kan nok være lurt at de som har ansvar for gavebordet og pakker ut, tar vare på penger og gavesjekker. Sånn var det hos oss, og da jeg pakket ut gaver i en venninnes bryllup, tok jeg også dette vekk.

Ikke fordi man mistenker noen, men det forsvinner også lett sedler i gavepapiret. Bedre føre var, og ikke provosere frem fristelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...