Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fineste jenta i sommer!
Skrevet

Hver sommer så har jeg alltid planen om å være den fineste jenta. Den bruneste, den med de fineste klærne osvosv.

Flere som tenker som meg? :)

Begynner allerede med kleskjøpet i Januar, gjerne før hvis jeg drar til utlandet, og når våren kommer ligger alt pent og pyntelig klar til bruk i skapet.

Flere som gleder seg til sommeren?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Den fineste jenta? Som i en konkurranse eller no? :klø: Nei, det har jeg ikke tenkt på.

Gjest fineste jenta i vår
Skrevet
Den fineste jenta? Som i en konkurranse eller no? :klø: Nei' date= det har jeg ikke tenkt på.

Konkurranse? Nei. Selvfølelsen er det jeg mener...

Skrevet

Njah... Hater å kjøpe klær før de skal brukes. Når sommeren kommer er det noe ennå finere som er kommet på markedet. Jeg har kun investert i boho skjørt som ikke skal brukes før sommeren og det er alt.

Fineste og fineste.. Føler meg fin når jeg er ren og gjennomført! 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror det er bryllupskjolepervoen som har kommet tilbake.

Skrevet
Hver sommer så har jeg alltid planen om å være den fineste jenta. Den bruneste, den med de fineste klærne osvosv.

Flere som tenker som meg? :)

Den fineste jenta? Da sliter du litt, ja - for det er jo MEG! :wink::sjarmor:

Gjest manic
Skrevet

Så høy på pæra er jeg faktisk ikke! Det kryr jo av fineste jenter overalt :) Og jeg synes det er fint å se på masse andre fine jenter!

Håper at gutten min synes jeg er fin nok, men viktigst av alt at er at jeg synes jeg er fin nok!

Skrevet

Tror trådstarter sitt innlegg ble litt misforstått. Alle vil jo være finest mulig og kjøpe de fineste plaggene man ser, istedet for nest best. Man prøver å gjøre det beste ut av seg selv. Det var kanskje poenget..?

Skrevet

Jeg tenker hver sommer, hvert år og hver årstid at jeg vil være så fin som jeg kan bli, jeg. Ikke finest av alle, men så fin som jeg kan bli. Og ikke minst, at jeg vil være meg selv og ikke dekke meg til under masse merkeklær og sminkestæsh.

Skrevet

Sommeren for min del skal nytes. Jeg liker ikke vise meg fre, streber heller ikke etter å ha de fineste klærne lenger. Men at ungdom tenker slik? Ja det tror jeg. Synd i grunn, at man ikke kan tenke på noe annet.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Det må være på din kant av landet. På vestlandet slår jeg alle rekorder.

Skrevet

Og her i huset er jeg den fineste - ingen over, ingen ved siden :tommelsmil:

Skrevet

Er heldigvis over den tiden da jeg skulle konkurrere med de andre om utseende :wink: Jeg kler meg som jeg har lyst, om det er mote eller ikke er ikke så farlig, det viktigste er at jeg trives med det jeg ser i speilet :kul:

Skrevet

Det må være på din kant av landet. På vestlandet slår jeg alle rekorder.

Og her i Trondheim er jeg den fineste jenta :tunge1:

Men her mener trådstarter SELVFØLELSEN, at vi vil føle oss fine i sommer!!

Jeg har det også sånn og jeg har allerede kjøpt masse vår- og sommerklær, har bynt å kikke på de nye sandalene som har kommet inn i butikkene og tenker også gjennom sandal-sortimentet som ligger på loftet.

(Når det gjelder klær har jeg alltid vært sånn... når det er salg på sommerklærne, kommer jeg hjem med høstens nyheter og omvendt).

I tillegg har jeg begynt å ta solarium og har endelig begynt å trene igjen. Så JA, jeg gleder meg til å føle meg sommerlig og fin, i lette sommerklær, barbeint i sandaler, brun og fast i kroppen og YES!! JEG GLEDER MEG MASSE TIL SOMMEREN!!!!

:hoppe:

Gjest seroxata
Skrevet

jei er den fineste jenta hele året jei :hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Du ler alltid slik av dine egne vitser du :D sjøldigger!

Gjest Anonymous
Skrevet

Man blir slik når man er den fineste vet du, selvtilliten vil ingen grenser ta!

Gjest gjest1
Skrevet

Planlegger virkelig ikke sommerens antrekk i januar nei. Det tar jeg som det kommer, men så er jeg ikke så innmari opptatt av å ta meg ut heller....

Andre ting interesserer meg mer....

Akkurat nå går Shopaholic på TV i rommet ved siden av, og maken til hjernedødt vås...... :roll: (har man ikke andre interesser enn klær og tilbehør, siden man kan bli såååå estatisk av å shoppe?)

Skrevet

jaaaaa! :-) :-) :-) :hoppe:

Gjest seroxata
Skrevet

klart det, det er jo meg!! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...