Gå til innhold

McDonald's

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 hours ago, SPOCA said:

Double cheeseburger :) 

Uten løk, ketchup og med ekstra sylteagurk 😍

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Skilpadden skrev:

Uten løk, ketchup og med ekstra sylteagurk 😍

Neeei, ingen sylteagurk. ;) 

Skrevet

Wraps er godt!

Anonymkode: 9aee9...28c

Skrevet

Veggie McSpice uten ost, søtpotetfries og eplepai. <3

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, FantasDick skrev:

Veggie McSpice uten ost, søtpotetfries og eplepai. ❤️

Eplepaien deres er strøken. 👍

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiste en som het mc Royal, det var ikke i Norge, men den var heftig god. Jeg var kjempesulten akkurat da, og..nam ♡

Anonymkode: 66da0...024

Skrevet
På 11.11.2018 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at det er relevant eller at noen bryr seg? 

Anonymkode: 42459...1fa

Det er da svært relevant da dokumentaren fokuserer på McDonalds og fastfood. Jeg bryr meg, og du snakker for øvrig ikke på vegne av alle, men kun deg selv. 

Anonymkode: 49ecf...a31

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, alltid presis skrev:

Jeg kjøpte McFlurry et par ganger i sommer. Det er det eneste jeg spiser derfra. Maten ellers synes jeg er fæl. Det lukter til og med fælt der, så jeg er snar til å ta med meg isen ut. 

Syntes jeg kvalifiserte til å svare i tråden siden jeg faktisk spiser noe de har der. 

Det lukter skikkelig fælt, både på BK og McDonalds, veldig kvalmende. Tar du med deg maten hjem, stinker det hjemme hos deg, så viktig å kaste ut søpla med engang. Har spist på BK/McDoanalds ca. 5 ganger de siste 6-7 årene og har ikke peiling på menyene 😅

Anonymkode: 49ecf...a31

Skrevet

Ikke ofte jeg spiser der, men når jeg gjør så blir det en eller annen meny og eplepai. Jeg liker bedre KFC! 

Anonymkode: 064b4...b69

• Liker 1
Skrevet

Som oftest bestiller jeg eplepai med softis, pommes frites jeg liker å dyppe i softisen, 🤣nuggets som jeg dypper i karamell (jeg har litt merkelige kombinasjoner men er utrolig godt), om jeg bestiller burger noe jeg sjeldent gjør blir det den x long chili cheese fra burger king eller noe med kylling på mcern. Evt. De små minipannekakene på burger king. 

Skrevet

Veggie McSpice med søtpotetfries. Er ikke veggs men jeg foretrekker faktisk vegetarburgeren hos McD! :)

Anonymkode: f4816...e84

Skrevet

Har en fast meny jeg bestiller en sjelden gang jeg skal kose meg. Er mye, men da holder den til både middag og kveldsmat.

2 pakker Hotwings
1 McChicken [uten meny]
1 pakke chili cheese balls
1 pose søtpotet fries
1 Caramell frappe
Annen drikke har jeg hjemme da jeg alltid har takeaway.

Nam nam. Når jeg først gidder å gå på McDonald's slår jeg på stortromma, jeg spiser naturligvis ikke sånn til vanlig :fnise: Hiver i meg et stort glass vann etterpå for å "rense" opp litt. Gjør vel dette annenhver til hver tredje måned.

Anonymkode: 54b43...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...