Gå til innhold

McDonald's

Anbefalte innlegg

Skrevet

McFeast med søtpotetfries
ChickenSalsa
ChillyCheese
ChickenNuggets med en dressing
Eplepai
DobbelCheeseburger

Anonymkode: 251ea...9db

Skrevet

De få gangene jeg havner på mcd blir det big tasty eller hvis de har en interessant "spesialburger" den måneden. Med cola uten sukker (evt blanding av vanlig og uten sukker hvis man fyller koppen selv) og de siste har det blitt søtpotet-fries...

Anonymkode: 2b25c...717

Skrevet (endret)

Som regel er jeg såpass kjedelig og uorigal at jeg går for en vanlig Big Mac meny. :P Hender en sjelden gang at jeg prøver noe annet, men uansett hva jeg tar, så tar jeg pommes frites av vanlige poteter, ikke den søtpotet dritten. xD Jeg tar også milkshake istedet for det dispenser skvipet de kaller for cola. 

Endret av FrankDrebin
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva spiser du når du er på McDonald's? Jeg er så lei av big Mac, synes det er så mye sausegugge på den at den rett og slett smaker surt. 

Dersom du ikke spiser på McDonald's og ikke liker McDonald's så helt i orden, men slike svar er ikke relevant for tråden så spar deg. 😊

Anonymkode: 42459...1fa

Du kan fremdeles bestille i kasse og be om mindre saus. Det gjør jeg ;)

Skrevet

Spiser som regel McNuggets, men kun i utlandet. Synes det er dyrt her i Norge.  

Liker også søtpotetfriesene.

Anonymkode: 3830e...5ba

Skrevet

Jeg spiser alltid McFeast når jeg er på McDonalds en sjelden gang i blant. Kan ikke huske jeg har spist BigMac i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Stort sett noe med kylling.

Skrevet

Spiser alltid, alltid Big Tasty Bacon. :sikle:

Liker det andre der har også, men Big Tasty Bacon er absolutt favoritten min. Og chips til, som oftest.

Bestiller også gjerne milkshake til. Smakene varierer, men bestiller ikke sjokolademilkshaken, da jeg synes smaken blir så kjedelig. Sjokolademelk kan jeg kjøpe på butikken, liksom.

Hender jeg også kjøper nuggets hvis jeg er skikkelig sulten. Da med BBQ-saus.

Anonymkode: ce018...211

Skrevet

Bestiller Big mac eller dobbel cheeseburger. Sist var vel Big mac for ca 3 måneder siden, kan ikke si jeg la merke til at den var noe sur nei. 

Anonymkode: b4d9a...334

Skrevet

Den ene gangen i året jeg spiser der så kjøper jeg en big tasty. Klarer ikke pommes fritsen deres så den dropper jeg alltid.  Liker sjokomilkshaken så den kjøper jeg innimellom. 

Skrevet

Dobbel Cheese, vanlig hamburger, cheese eller chicken salsa.

Anonymkode: a090b...15c

Skrevet

QP eller dobbel cheeseburger. 

Anonymkode: afa3d...a23

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
Skrevet

Spiser forholdsvis sjelden McD-mat, men velger stort sett Big Mac meny, med vanlig MacFries. Om jeg for eksempel er alene på jobbtur og bare skal ta det med opp på hotellrommet, hender det at jeg går for 2x vanlig plain hamburger. 

Har også prøvd Quarter Pounder noen ganger, men synes sausen på Big Mac er bedre (og ettersom det er ganske sjelden, så går jeg jo ikke lei). Kunne gjerne prøvd McFeast eller Big Tasty også, men det er enklest å bare velge Big Mac 😋

Anonymkode: c62e7...d09

Skrevet

Quarter Pounder meny og chili cheese tops. 

Anonymkode: 63ac7...289

Skrevet

Nå ble jeg sulten🍔🍟

Anonymkode: 9b76a...1e3

Skrevet

Veggie McSpice - den er spicy og god. På BK spiser jeg den nye hallouimi burgeren deres, den er helt nydelig! Halloumi er en ost for de som ikke vet det. Jeg er ikke vegetarianer men jeg er ikke så fan av «vanlige» burgere fra McD og BK.

Anonymkode: 57463...cbf

• Liker 1
Skrevet (endret)
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva spiser du når du er på McDonald's? Jeg er så lei av big Mac, synes det er så mye sausegugge på den at den rett og slett smaker surt. 

Dersom du ikke spiser på McDonald's og ikke liker McDonald's så helt i orden, men slike svar er ikke relevant for tråden så spar deg. 😊

Anonymkode: 42459...1fa

McFeast er den beste av de faste burgerne. Masse grønnsaker. Quarter Pounder er også god men syns den burde hatt litt grønt på.

Når de har El Maco, kjøper jeg den også. Chili Mayo cheeseburgerne er også gode, men de er små da.

Chili cheese tops som tilbehør er et fast innslag hos meg.

At jeg er normalvektig er nærmest et under😂

Endret av æøå*
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den gangen da jeg spiste på McDonald's så spiste jeg alltid Quarter Pounder med ost. Eller så hendte det en sjelden gang at jeg spiste den crispy chicken. 

Klarte ikke å dy meg, så du blir ikke spart... etter "Supersize me" sluttet jeg å spise der. 

Anonymkode: 98206...b96

Ja, folk er jo tilbakestående. Supersize Me bekrefter bla. at man går opp i vekt ved et kraftig kalorioverskudd. Er det veldig overraskende? 

Skrevet

Quarter ponder. I sommer hadde di en veldig god med sylta rødløk og guacamole

Anonymkode: 30a54...cb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...