Gnå Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Er det flere her som har lest Thomas Eriksons "Omgitt av idioter"? Hva synes dere? Stemmer kategoriseringene hans? Hvilken farge(r) er du? Kjenner du noen som er typisk rød/gul/blå/grønn?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Nei, kjenner ikke til akkurat denne boka eller teorien du nevner, men jeg føler hver eneste dag på at jeg er omgitt av idioter, det vil si den generelle befolkningen, som jeg hele tiden overraskes av i forhold til hvor dumme de/dere egentlig er. Det er ikke rart man blir gal, av å være smart, når man må sameksistere med så utrolig mye dumskap i hverdagen, sånn generelt. Anonymkode: 85eb8...dff
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 Jeg er idiot selv, så det går bra. Og fargeblind. Anonymkode: fcc5f...d17
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 Kjenner ikke til boken. Et ordtak sier at "møter du en idiot, er han idioten, møter du bare idioter er du idioten". Vet ikke alltid om det stemmer da, men hvis man skal dømme utifra kg så tror ALLE at de selv er spesielle. Dermed blir du likevel en del av saueflokken sier du tror det samme. De som ikke er "sauer" får diagnoser. Anonymkode: f954d...a07
Gjest IommI Skrevet 16. november 2018 #6 Skrevet 16. november 2018 Jeg tenkte på Scar, i løvenes konge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå