AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Hei. Har ei jente som akkurat har fylt 6år. Hun er 126 cm lang og har normal,smal kroppsbygning. Buksene i str 128 begynner å krype oppover,og hun vil ha behov for nye.tenkte å gi familie beskjed om at bukser kan være en fin julegave.... utfordringen er hvulken butikk som selger bukser som er smale i livet i str 134? Hittil har det vært mye joggebukser med snøring,men hun trenger også vanlige bukser. Vi har arvet noen i str 134,men livvidden er gigantisk,og det virker som at strammestrikken(som finnes opp til str 128 stort sett) er borte. Tips til hvor jeg kan lete? Anonymkode: 07bd1...223
Vampyrina Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 Jeg følger denne! Datteren min på 10 har samme problemet. Hun hater å gå med vanlige bukser, men sliter med å finne tights som er smale nok i livet..... laaang i bena og veldig smal i livet.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Jeg kjøper bukser på Cubus til min 11-åring. Hun er lang og smal, men buksene som heter Jegging Jane sitter veldig godt på henne. Anonymkode: 7b963...d8d
Sushi Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 Samme problem her. Har funnet ut at Nameit har lange, smale bukser - både i gutte- og jenteavdelinga (dattera mi liker klær fra begge avdelinger). Må fortsatt stramme buksene litt inn i livet, men de sitter bra. Vi velger helst de myke buksene, som er gode å løpe og klatre i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå