AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Hvordan spiser du maten din?😁 spiser du de ulike tingene på tallerkenen/ i bollen hver for seg, eller flere ulike ting i munnen samtidig? Har du ulike ting klart ved siden av hverandre på tallerkenen eller blander du? Nysgjerrig😁 Anonymkode: a9f12...a0a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 Maten ligger separert på tallerkenen. Så tar jeg en og en bit på gaffelen, og dypper i sausen. Det kan ikke være blandet på tallerken med mindre jeg spiser suppe, lapskaus ol.. Hva med du da, Ts? Anonymkode: 6e9ee...69e 3
Gjest O.G. Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Maten ligger separert på tallerkenen. Så tar jeg en og en bit på gaffelen, og dypper i sausen. Det kan ikke være blandet på tallerken med mindre jeg spiser suppe, lapskaus ol.. Hva med du da, Ts? Anonymkode: 6e9ee...69e Sånn skal det gjøres.
TeamWP Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Maten ligger separert på tallerkenen. Så tar jeg en og en bit på gaffelen, og dypper i sausen. Det kan ikke være blandet på tallerken med mindre jeg spiser suppe, lapskaus ol.. Hva med du da, Ts? Anonymkode: 6e9ee...69e Akkurat sånn👌 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Maten ligger separert på tallerkenen. Så tar jeg en og en bit på gaffelen, og dypper i sausen. Det kan ikke være blandet på tallerken med mindre jeg spiser suppe, lapskaus ol.. Hva med du da, Ts? Anonymkode: 6e9ee...69e Sånn gjør jeg det også.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #6 Skrevet 11. november 2018 Trodde ikke det var så vanlig å spise maten hver for seg. Jeg kjenner ingen andre enn meg selv som gjør det. Anonymkode: 023a5...f39
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #7 Skrevet 11. november 2018 Aner ikke, jeg spiser bare. Ikke sikker på hva jeg gjør for å være helt ærlig, men sannsynligvis blander jeg. Anonymkode: ee341...c8b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #8 Skrevet 11. november 2018 Tar litt potet, kjøtt og grønnsak og saus på en gaffel. Anonymkode: 9e59b...106 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #9 Skrevet 11. november 2018 Blander i bolle, separerer på flat tallerken. Anonymkode: 2ced4...d22
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. november 2018 #10 Skrevet 11. november 2018 Det avhenger av hva jeg spiser og hvor jeg er. Høyere blandingstendens når jeg spiser hjemme alene
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #11 Skrevet 11. november 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Tar litt potet, kjøtt og grønnsak og saus på en gaffel. Anonymkode: 9e59b...106 Samme her. Anonymkode: 47c13...69a 2
Arkana Skrevet 11. november 2018 #12 Skrevet 11. november 2018 Jeg blander ikke maten til en lapskaus på tallerkenen, for meg er det dårlig bordskikk, men jeg spiser flere ingredienser i samme munnfull. For meg er jo det mye av poenget med mat, at de ulike smakene og konsistensene passer sammen og det går man glipp av hvis man spiser hvert element for seg. 5
NancyDrew Skrevet 11. november 2018 #13 Skrevet 11. november 2018 1 minutt siden, Arkana skrev: Jeg blander ikke maten til en lapskaus på tallerkenen, for meg er det dårlig bordskikk, men jeg spiser flere ingredienser i samme munnfull. For meg er jo det mye av poenget med mat, at de ulike smakene og konsistensene passer sammen og det går man glipp av hvis man spiser hvert element for seg. Men... er ikke en lapskaus gjerne allerede blandet? 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #14 Skrevet 11. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Maten ligger separert på tallerkenen. Så tar jeg en og en bit på gaffelen, og dypper i sausen. Det kan ikke være blandet på tallerken med mindre jeg spiser suppe, lapskaus ol.. Hva med du da, Ts? Anonymkode: 6e9ee...69e Jeg tar én og én ting på gaffelen om gangen😁 men i det siste har jeg vært fæk med å ta mer i munnen før det forrige er tygget og svelgt, så da blir det på en måte blandet😂 jeg vil liksom ha ting hver for seg - jeg liker feks ikke å blande oppkuttede grønnsaker som salat i en bolle. Jeg ser så mange bilder av hvordan folk topper havregrøt eller yoghurt/cottage cheese med så mye forskjellig (og blander alt sammen før de spiser) men det liker ikke jeg å gjøre 😂 med unntak av litt crunch og smak på yoghurt eller cc. Jeg er vel litt sær Anonymkode: a9f12...a0a
Arkana Skrevet 11. november 2018 #15 Skrevet 11. november 2018 Akkurat nå, NancyDrew skrev: Men... er ikke en lapskaus gjerne allerede blandet? Jeg snakker om mat hvor ingrediensene er laget hver for seg som man så blander TIL en lapskaus på tallerkenen, ikke mat som allerede er lapskaus (eller gryterett eller annet blandet mat). 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #16 Skrevet 11. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar én og én ting på gaffelen om gangen😁 men i det siste har jeg vært fæk med å ta mer i munnen før det forrige er tygget og svelgt, så da blir det på en måte blandet😂 jeg vil liksom ha ting hver for seg - jeg liker feks ikke å blande oppkuttede grønnsaker som salat i en bolle. Jeg ser så mange bilder av hvordan folk topper havregrøt eller yoghurt/cottage cheese med så mye forskjellig (og blander alt sammen før de spiser) men det liker ikke jeg å gjøre 😂 med unntak av litt crunch og smak på yoghurt eller cc. Jeg er vel litt sær Anonymkode: a9f12...a0a Spiser du ikke taco, lasagne, pastaretter, gryteretter? Da blander man ting. Anonymkode: 9e59b...106 1
Chablis Skrevet 11. november 2018 #17 Skrevet 11. november 2018 Kjøttkaker, fiskeboller og fiskegrateng moses og blandes til tilnærmet barnemat. (såfremt jeg er hjemme, spiser som normale folk ute 🤣) synes det smaker best! Kotelett, biff etc spiser jeg hver for seg men det hender jeg blander grønnsakene i potetene. 2
Chablis Skrevet 11. november 2018 #18 Skrevet 11. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar én og én ting på gaffelen om gangen😁 men i det siste har jeg vært fæk med å ta mer i munnen før det forrige er tygget og svelgt, så da blir det på en måte blandet😂 jeg vil liksom ha ting hver for seg - jeg liker feks ikke å blande oppkuttede grønnsaker som salat i en bolle. Jeg ser så mange bilder av hvordan folk topper havregrøt eller yoghurt/cottage cheese med så mye forskjellig (og blander alt sammen før de spiser) men det liker ikke jeg å gjøre 😂 med unntak av litt crunch og smak på yoghurt eller cc. Jeg er vel litt sær Anonymkode: a9f12...a0a Sønnen min var sånn når han var liten. Tilnærmet hysteri dersom ting ble blandet, og saus var utelukket. Han skulle ha full kontroll
Thildamor Skrevet 11. november 2018 #19 Skrevet 11. november 2018 2 minutter siden, Tipptoppi skrev: Kjøttkaker, fiskeboller og fiskegrateng moses og blandes til tilnærmet barnemat. (såfremt jeg er hjemme, spiser som normale folk ute 🤣) synes det smaker best! Akkurat det gjør jeg også!! 😂😂😂😂 1
Chablis Skrevet 11. november 2018 #20 Skrevet 11. november 2018 1 minutt siden, Thildamor skrev: Akkurat det gjør jeg også!! 😂😂😂😂 Smaker jo best sånn! 😁 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå