Gå til innhold

Spiser du maten hver for seg eller blandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan spiser du maten din?😁 spiser du de ulike tingene på tallerkenen/ i bollen hver for seg, eller flere ulike ting i munnen samtidig? Har du ulike ting klart ved siden av hverandre på tallerkenen eller blander du?

Nysgjerrig😁

Anonymkode: a9f12...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maten ligger separert på tallerkenen. Så tar jeg en og en bit på gaffelen, og dypper i sausen. Det kan ikke være blandet på tallerken med mindre jeg spiser suppe, lapskaus ol..

Hva med du da, Ts?

Anonymkode: 6e9ee...69e

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Maten ligger separert på tallerkenen. Så tar jeg en og en bit på gaffelen, og dypper i sausen. Det kan ikke være blandet på tallerken med mindre jeg spiser suppe, lapskaus ol..

Hva med du da, Ts?

Sånn skal det gjøres. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med du da, Ts?

Akkurat sånn👌

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med du da, Ts?

Sånn gjør jeg det også.

Skrevet

Trodde ikke det var så vanlig å spise maten hver for seg. Jeg kjenner ingen andre enn meg selv som gjør det.

Anonymkode: 023a5...f39

Skrevet

Aner ikke, jeg spiser bare. Ikke sikker på hva jeg gjør for å være helt ærlig, men sannsynligvis blander jeg.

Anonymkode: ee341...c8b

Skrevet

Tar litt potet, kjøtt og grønnsak og saus på en gaffel. 

Anonymkode: 9e59b...106

• Liker 4
Skrevet

Blander i bolle, separerer på flat tallerken. 

Anonymkode: 2ced4...d22

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Det avhenger av hva jeg spiser og hvor jeg er. Høyere blandingstendens når jeg spiser hjemme alene :fnise:

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Tar litt potet, kjøtt og grønnsak og saus på en gaffel. 

Samme her.

Anonymkode: 47c13...69a

• Liker 2
Skrevet

Jeg blander ikke maten til en lapskaus på tallerkenen, for meg er det dårlig bordskikk, men jeg spiser flere ingredienser i samme munnfull. For meg er jo det mye av poenget med mat, at de ulike smakene og konsistensene passer sammen og det går man glipp av hvis man spiser hvert element for seg. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Arkana skrev:

Jeg blander ikke maten til en lapskaus på tallerkenen, for meg er det dårlig bordskikk, men jeg spiser flere ingredienser i samme munnfull. For meg er jo det mye av poenget med mat, at de ulike smakene og konsistensene passer sammen og det går man glipp av hvis man spiser hvert element for seg. 

Men... er ikke en lapskaus gjerne allerede blandet? :klo:

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med du da, Ts?

Jeg tar én og én ting på gaffelen om gangen😁 men i det siste har jeg vært fæk med å ta mer i munnen før det forrige er tygget og svelgt, så da blir det på en måte blandet😂 jeg vil liksom ha ting hver for seg - jeg liker feks ikke å blande oppkuttede grønnsaker som salat i en bolle. Jeg ser så mange bilder av hvordan folk topper havregrøt eller yoghurt/cottage cheese med så mye forskjellig (og blander alt sammen før de spiser) men det liker ikke jeg å gjøre 😂 med unntak av litt crunch og smak på yoghurt eller cc. Jeg er vel litt sær 

Skrevet
Akkurat nå, NancyDrew skrev:

Men... er ikke en lapskaus gjerne allerede blandet? :klo:

Jeg snakker om mat hvor ingrediensene er laget hver for seg som man så blander TIL en lapskaus på tallerkenen, ikke mat som allerede er lapskaus (eller gryterett eller annet blandet mat).

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar én og én ting på gaffelen om gangen😁 men i det siste har jeg vært fæk med å ta mer i munnen før det forrige er tygget og svelgt, så da blir det på en måte blandet😂 jeg vil liksom ha ting hver for seg - jeg liker feks ikke å blande oppkuttede grønnsaker som salat i en bolle. Jeg ser så mange bilder av hvordan folk topper havregrøt eller yoghurt/cottage cheese med så mye forskjellig (og blander alt sammen før de spiser) men det liker ikke jeg å gjøre 😂 med unntak av litt crunch og smak på yoghurt eller cc. Jeg er vel litt sær 

Spiser du ikke taco, lasagne, pastaretter, gryteretter? Da blander man ting. 

• Liker 1
Skrevet

Kjøttkaker, fiskeboller og fiskegrateng moses og blandes til tilnærmet barnemat. (såfremt jeg er hjemme, spiser som normale folk ute 🤣) synes det smaker best! 

Kotelett, biff etc spiser jeg hver for seg men det hender jeg blander grønnsakene i potetene. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen min var sånn når han var liten. Tilnærmet hysteri dersom ting ble blandet, og saus var utelukket. Han skulle ha full kontroll 

Skrevet
2 minutter siden, Tipptoppi skrev:

Kjøttkaker, fiskeboller og fiskegrateng moses og blandes til tilnærmet barnemat. (såfremt jeg er hjemme, spiser som normale folk ute 🤣) synes det smaker best! 

Akkurat det gjør jeg også!! 😂😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Thildamor skrev:

Akkurat det gjør jeg også!! 😂😂😂😂

Smaker jo best sånn! 😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...