Gå til innhold

Reiseforsikring med lufthansa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skal reise i 90 dager så kan man vist kjøpe reiseforsikring mye rimeligere hos lufthansa enn hva du kjøper hos banken? Noen med erfaring? Hva dekker den egentlig? Og hvordan ser beviset ut?

Anonymkode: cfe46...a12

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis jeg skal reise i 90 dager så kan man vist kjøpe reiseforsikring mye rimeligere hos lufthansa enn hva du kjøper hos banken? Noen med erfaring? Hva dekker den egentlig? Og hvordan ser beviset ut?

Hvorfor spør du om det?

Anonymkode: 6f249...321

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du om det?

Anonymkode: 6f249...321

Hvordan beviser du at du har reiseforsikring? Hvis du havner på sykehus eller noe så må du ha en forsikting å vise?!

Skrevet

Burde du ikke spørre selger av forsikringen om alt dette?? De vet det nok...

Anonymkode: 14b49...4cc

Skrevet

Enda en større grunn til å ikke kjøpe forsikring av noen som ikke driver med forsikring. 

Anonymkode: cd1b6...2c0

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper du reiseforsikring hos banken? Dårlig og kostbar deal. Bankene lever av å selge banktjenster, ikke forsikringer. 

Skal du være borte i 90 dager så må du se på ulike forsikringsselskaper og kredittkort sine reiseforsikringer. Men les alt også det med liten skrift, nøye. 

Anonymkode: 4bacc...694

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...