Gå til innhold

Kjøpe gardiner på nett

Gjest Kritt

Anbefalte innlegg

Noen som har innspill når det gjelder ok nettbutikker for gardiner? Gjerne steder der man enten kan bestille sydd etter mål eller der de har ulike lengder/bredder. Kjenner jo til IKEA, men der har de stort sett bare én lengde og bredde, og jeg trenger antakelig både kortere og bredere.

Ja, jeg vet man både kan sy selv og legge opp selv, men til disse rommene ønsker jeg å gjøre det enkelt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKEA (ihvertfall her jeg bor), syr gardiner. Jeg vil tro mange butikker, som f eks Kids og Princess også syr på mål. Ser at det er en butikk som heter stoff og stil på nettet, de virker ok. 

Anonymkode: d6d9b...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IKEA (ihvertfall her jeg bor), syr gardiner. Jeg vil tro mange butikker, som f eks Kids og Princess også syr på mål. Ser at det er en butikk som heter stoff og stil på nettet, de virker ok. 

Anonymkode: d6d9b...231

Jeg vet om flere butikker som syr gardiner, jeg lurte på butikker der man kunne bestille på nett.

Var inne på Stoff og Stil, ble litt usikker på kvaliteten på stoffene (de jeg klikket meg inn på så veldig tykke ut, og stod også at de passet til møbler; pussig).

Ellers takk for svar, og mottar gjerne flere tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Leo skrev:

Jotex er den nettbutikken jeg vet om som har best utvalg av relativt rimelig gardiner. 

Takk! Nå var ikke pris viktigste kriterium, men skal sjekkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kritt skrev:

Takk! Nå var ikke pris viktigste kriterium, men skal sjekkes :)

Du skrev bare at du ville gjøre det enkelt og da tenkte jeg at du ikke hadde planer om å bruke tusenvis av kroner heller. Da kunne du jo bare kontaktet nærmeste interiørkonsulent og latt de ta seg av det hele 😉 Men Jotex har helt greie gardiner de! De er også en del av Ellos så det er helt trygt å handle der og logistikken med tanke på levering, bytte, retur osv. fungerer sømløst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...