AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Jeg er på jakt etter en lekegrind til min 6-måneder gamle baby som stadig kryper raskere 😥, men jeg synes alle lekegrindene ser så små ut - hvordan skal hun få plass til å krype og bevege seg der inne liksom? Jeg vil gjerne ha en grind som kan legges sammen, og gjerne også brukes som "romdeler" samt lekebur. Har kikket på Babydan Flex XXL, og ser at man kan kjøpe ekstra seksjoner til slik at jeg kan utvide "buret". Noen som har erfaring med denne? Eller tips til andre grinder? Takk for svar! https://www.jollyroom.no/babyutstyr/barnesikring/barnegrinder-trappegrinder/skrugrinder/babydan-flex-xxl-sikkerhetsgrind-lekeplass-hvit Anonymkode: 3068f...ff6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 La ungen krype. Anonymkode: 9d939...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: La ungen krype. Anonymkode: 9d939...1c5 Eller man kan svare på det ts spør om Ts, vi har hatt den grinden du linker til, veldig fornøyd med den altså. Anonymkode: a7583...722 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 Skjønner hva du mener. Vi kjøpte grind da baby var 2 måneder og det har vært en suksess frem til nå som baby snart er 6 måneder. Den er 1x1 meter og brukes i dag bare til soving på dagtid samt trygt tilholdssted mens jeg er på do, osv. Babyen trenger nå mer plass til å utfolde seg. Anonymkode: 89833...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå