AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Har lyst å ta et avbrekk i vinter og få med meg min søster og kanskje en felles venninne på en ferie i vinter. Siden vi kanskje er tre foretrekker vi en leilighet eller et hus med tre soverom, eller to hvis det er separat kjøkken. Det må være sentralt med småbutikker, restauranter og nærhet til stranda. Ikke i en fjellskråning. Helst med mulighet til å kunne lage enkel mat. Hvilke steder er å anbefale? Kan også være i Alicante, men da helst i en mindre by. Vi er ikke ute etter en badeferie, men jeg elsker å gå lange turer på stranda og kjenne nærheten til havet. Velger vi hotell er Alicante billigere, men da må vi ha hvert vårt rom. Dette er bare løse planer, men jeg har luftet ideen og det virker som de andre også likte den. Jeg kommer til å betale det meste for leiligheten /huset, men blir det hotell blir det dyrt siden vi ikke vil dele rom. Det vil si, den ene har økonomi til å betale for seg selv. Mat og drikkevarer må alle stå for selv. Anonymkode: 8b71f...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå