Gå til innhold

Jeg vil bare ha en lagerjobb!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er student, og prøver å finne en ny deltidsjobb vedsiden av studie. Har søkt flere stillinger som lagermedarbeider, men har fått avslag på flere. Søkte 10 nye jobber idag. Har 5 års jobberfaring og er i starten av 20 årene, kvinne. 

Er det bare menn som får sånne jobber? Jeg har god fysisk helse og har ingen problemer med å bruke armer og bein. Har bare så lyst på en lagerjobb.. uansett hvor rart det høres ut, men jeg vil jobbe fysisk! 

Burde jeg ta truck lappen? Flere av de jeg har søkt trenger man ikke erfaring med truck. Så aner ikke hva jeg gjør feil..

Anonymkode: 13973...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Truck lappen er en stor fordel i lagerjobbing.

Jeg kjenner forresten flere damer som jobber på lager, så du har nok bare vært uheldig. 

Kanskje du kan få hjelp til å renskrive søknad og CV? 

Lykke til! 

Endret av Tipptoppi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det er mange søkere til disse jobbene? Er som kjent stor rift om ufaglært-jobber, men en må jo bare fortsette å søke

Anonymkode: 8ab52...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg truck fører lappen T1-T4. Da stiller du sterkere. Gå gjennom bemanningsbyråer. Jobber selv på et lager og det har jeg gjort i 2 år nå ved siden av studiene. De fleste bedriften min ansetter kommer fra vikarbyråer. Du jobber en stund og om du gjør en bra jobb så får du fast. Det er fysisk tøft ja, så det kommer til å kreve en del av deg. Og i de fleste lagret må du jobbe ofte i kalde steder terminaler osv. 

Anbefaler deg på det sterkeste å prøve finne en jobb innenfor noe du studerer. Tenk litt på det.      

Anonymkode: 51d88...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vil bare ha en lagerjobb? Hva er så bare med det egentlig?

Anonymkode: ffbcb...cf9

Er ikke TS men tolket bruken av ordet bare bare var på lager hun ville jobbe. Altså ikke noen annen type jobb. Altså at det ikke er bare en lagerjobb, men derimot at det bare er på lager hun vil jobbe. Mulig jeg tar feil men.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjetil E skrev:

Er ikke TS men tolket bruken av ordet bare bare var på lager hun ville jobbe. Altså ikke noen annen type jobb. Altså at det ikke er bare en lagerjobb, men derimot at det bare er på lager hun vil jobbe. Mulig jeg tar feil men.

Ah ja det var kanskje det TS mente. Da missforsto jeg.  Beklager.

Anonymkode: ffbcb...cf9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe relevant erfaring? Jeg prøvde også å få lagerjobb som student, men hadde jo ikke noe relevant å komme med. Trucklappen hjelper mye.

Anonymkode: be1ea...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...