Robban43 Skrevet 26. mars 2005 #1 Skrevet 26. mars 2005 http://www.itavisen.no/showArticle.php?art...ticleId=1305772 Dette er spikeren i kista for vanlige folk. Hvor går grensen for hva storsammfunnet skal pålegge oss av lover å regler?? Hvis det blir slik at en ikke kan kopiere egen kjøpt musikk til mp3 spiller eller annen avspillingsmedia så er det på tide å fortelle de som styrer her i landet at grensa er nådd. Røykeloven var en begrensning på lovlig kjøpt vare, selv om jeg er enig i at en skal beskytte de som jobber i bransjen som er utsatt for passiv røyking. En annen ting er loven om kjøp av alkohol. Du kan bli statsminister i dette landet som 18 åring, men får fader ikke kjøpe ei flaske brennevin på polet. Hvor i all hverden er sammenhengen?? Er det slik at vi faktisk er slik som andre land oppfatter oss passive nisser på berget som lever på at vi har store inntekter av oljeproduksjon og har den holdning at vi "overlever nok" eller er det på tide med ett lite "oppgjør" med det etablerte maktapparatet?? Håper dette setter hjernecellene i sving. Jeg har tatt kontakt med mitt parti og fortalt dem hva jeg mener. Håper dere alle gjør det samme. Forbanna Vestlending
Gjest Pøstmannen Skrevet 27. mars 2005 #2 Skrevet 27. mars 2005 Er stort sett enig med deg her...... Ja, det har allerede gått for langt, men enda lenger kommer det til å gå! Det kommer til å gå så langt at vi setter oss selv i et slags fengsel, hvor industriherrene hersker menneskeheten, og menneskehetene ikke lenger hersker industriherrene. Den komplette fascisme, med iblandet nasisme og kommunisme! Dette er bare begynnelsen, vent så skal du se.... Det spiller ingen rolle hvilket parti man stemmer på. Renkespillet ligger så høyt at dét ikke lenger er vesentlig! Kall meg gjerne konspirasjonsteorist, men jeg "ser" faktisk hva som foregår rundt omkring - man trenger bare å lese litt andre nyheter en dem som blir klint opp på førstesidene i media. Jeg "ser" også at Norge ikke lenger blir styrt av nordmenn, men av globalistene i EU og FN med personlig agenda. De samme globalistene sitter som styremedlemmer, eller har kontakter i store multinasjonelle bedrifter's styrer. Det er på tide å grave frem den gamle musketten atter en gang......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå