AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Favorittmåned er jeg usikker på. Kanskje mai, fordi da er det 17 mai, i tillegg til at man endelig begynner å få gode sommerfølelsen i seg. Sommerferien er rundt hjørnet og jeg er generelt i godt humør og skaper masse fine minner som jeg senere har å se tilbake til. Måneden jeg liker minst har jeg ikke bare en, men to. Det er november og januar. Det er så trege og stille måneder, generelt veldig lite som skjer. Er i dårlig humør og tenker på at jeg bare vil ha sommer eller at julen skal komme, så kan det bare bli påske rett etter, så sommer med engang igjen.. Vinterdepresjon er fantastisk :)) Enn med deg? Anonymkode: c645e...d60
Arkana Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 Favorittmåneden er juli. Sommerferie og varme, det er fint. Desember kommer på en god andreplass. Selv om det er mørkt og kanskje snø så er det jul. Den måneden jeg liker minst er januar med februar på andreplass. Det er den kaldeste og tristeste måneden, det er ofte snø og så er det litt trist at julen er forbi, men samtidig fremdeles veldig lenge til vår og sommer. Heldigvis har vi et januarbarn og det lyser litt opp med en bursdagsfeiring. November er også en ganske trist og grå måned, men jeg koser meg sånn med juleplanlegging og begynnende julestemning (og så er det heldigvis sjelden snø i november) at måneden i seg selv blir ganske fin likevel.
NancyDrew Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Favorittmåned er nok mai. Da går vi mot sommer og sol (så godt som det lar seg gjøre her i Norge...) og har mye å se frem til. Litt som fredagen, man ser frem til helg. Januar liker jeg nok minst. Som du sier, treg måned. Litt som søndagen, helga er over og mandag står for tur.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 (endret) Jeg liker ikke Januar og Februar, kaldt og grått, og så går jeg bare å venter på våren. Liker best Juli og September. Sommer og varmt, høsten med vakre farger. Endret 11. november 2018 av AthenaRavenLuna
Macro Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 August. Da er ferien over, folk er uthvilte, skolestart og hverdagen begynner for fullt. Gøy med ferie,men det beste er hverdag
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. november 2018 #6 Skrevet 11. november 2018 Vanskelig å velge en synes jeg. Juni liker jeg fordi det er tidlig sommer og masse å glede seg til, og januar fordi jeg kan stå masse på ski. Liker ikke november så godt, er mørk og kjedelig og dårlig vær.
chouette Skrevet 11. november 2018 #7 Skrevet 11. november 2018 (endret) Juni- man har mye herlig sommer foran seg og ferien er nær. November- Jeg liker at det regner og blåser. Gråvær er "tandläkarväder" som Lars Winnerbäck så sjarmerende kalte det. Jeg koser meg utrolig med levende lys, varme høstgryster, regn på ruten og stemningen rundt førjulstid og advent. Jeg elsker jul! Men ventetiden er minst like magisk. Alle måneder har sin sjarm men februar/mars kan være langdryge og kjipe når man har hatt mange måneder med drittvær og slaps. Men stort pluss for at påsken nærmer seg😄 Endret 11. november 2018 av toothfairy
Muskath Skrevet 11. november 2018 #8 Skrevet 11. november 2018 Liker best september og oktober. Ikke for kaldt med snø og ikke for varmt. Liker minst juli pga varmen. For mye varme og sol for min smak.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #9 Skrevet 11. november 2018 Favoritt, desember uten tvil. Elsker julestemning og forventning. I motsatt ende av skalaen, juli. En hendelsesfattig måned for oss som ikke tar fri da. Og liker ikke varme. Anonymkode: 4bae4...3d0
Gjest IommI Skrevet 11. november 2018 #10 Skrevet 11. november 2018 Favoritt måned Januar, da er det vinter. Mai er den verste måneden, det er mye fri og det er så tydelig at man ikke feirer 17. mai. Siden de fleste er mye ute, og jeg kun lufter hunden.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #11 Skrevet 11. november 2018 Liker ikke januar og februar ( og mars og april), de er grå, lange og kalde og fortsatt en stund igjen til sommer. Liker juni og juli med varme, sol og lange dager Anonymkode: 44ec6...c46
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #12 Skrevet 11. november 2018 Liker best april, for da er det vår, og deilig å være ute, og det blir bare varmere og varmere. Da har man en lang varm periode foran seg, og jeg forbinder det med vårrengjøring, flotte turer i marka, lyse dager og flotte soloppganger. Mye bra fiske. Liker dårligst november, for da er det alltid så mye stress på jobb, studier og annet. Og været er som regel dårlig, veldig skiftende mellom plussgrader og minusgrader, mørkt og vått. Anonymkode: 39a5c...921
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #13 Skrevet 11. november 2018 Liked best September. Jeg velger å ha hovedferie da. Jeg går helt i vranglås i november. Puster lettet ut 1. januar. Da starter nedtellingen til mars er over. April og mai gjør at jeg våkner. Elsker våren. Anonymkode: b267e...fa7
SoWhat? Skrevet 11. november 2018 #14 Skrevet 11. november 2018 Favorittmåneden er mai. Da er temperaturen passe, og en har forventninger om flere sommermånedene foran seg. Liker minst januar. Bare venter på våren da, og den er et stykke unna.
wintergirl Skrevet 11. november 2018 #15 Skrevet 11. november 2018 Elsker mai og juni måned. Da er det vår/tidlig sommer og lenge igjen av sommeren. Elsker lyse lange dager. Liker også desember måned. Koselig med førjulstid og innekos. Vet ikke hvem jeg liker minst. Før var det september og oktober, men de er ikke så ille lenger. Tiden går så fort om dagen og jeg er litt glad for at det er en stund til sommer. På den måten kan jeg jobbe med mine mål og få unna andre ting innen vår og sommer 😊
SPOCA Skrevet 11. november 2018 #16 Skrevet 11. november 2018 Min favorittmåned er desember, fordi jeg elsker jul. Og juli, fordi jeg da stort sett har ferie. Misliker mars, en lang og slitsom måned uten fri. Den er bare grå og trist. Samme gjelder i grunn for januar også egentlig, samt februar, men sistnevnte er heldigvis ganske kort.
TeamWP Skrevet 12. november 2018 #17 Skrevet 12. november 2018 Minst liker jeg mai. For det er alltid den verste tiden på året for pollenallergien min. Så hele måneden plages jeg,og 17.mai som tidligere var gøy er bare slitsom. Mens den beste er desember. Liker lysene,gleden og forventningene til jul,det er en hektisk men så utrolig koselig måned.
blåtimen Skrevet 12. november 2018 #18 Skrevet 12. november 2018 Det var et vanskelig spørsmål å svare på! Jeg syns de fleste månedene har noe fint ved seg. Jeg er veldig glad i de månedene årstidene skifter, da blir jeg alltid takknemlig for å bo i dette fine landet som har fire vakre årstider. Jeg elsker adventstiden, så jeg tror desember må være på toppen. April er fin og september er nydelig. Februar og mars er kanskje de kjipeste, i tillegg til juni da jeg ikke er så glad i varme. Jeg syns det er fint med den «nytt år, nye muligheter»-følelsen i januar, men når det går over føles det litt for lenge ut til vår.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #19 Skrevet 12. november 2018 Jeg har faktsik tenkt en del på dette i det siste, hehe. Har kommet fram til at jeg elsker alle månedene og årstidene. Elsker vinteren pga jul, snø, være på hytten å stå på ski. Elsker våren pga det begynner å bli sommer, bladene vokser på trærene, 17 mai. Elsker sommeren pga det er 4 ukers ferie, vi reiser, det er varmt, bade på strand og i basseng. Også elsker jeg fakstik høsten også, da begynner det å bli kaldt og mørkt, det beste er å gå til skolen i mørket (bor bare 20 minutter unna) i november begynner jeg å få julestemning. Tror at vist jeg måtte velge mellom alle månedene ville det nok blitt juli på første og så desember på en god andre plass. Anonymkode: a9b0e...384
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #20 Skrevet 12. november 2018 Januar er verst, juni er best. Anonymkode: d904b...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå