ceccans Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Heia! Vi er i pp3 - og jeg har fulgt med på eggløsningen min med clearblue sin tester - som skal vise de 4 dagene med høyest fertilitet. Blinkende smiley for høy fertilitet - vanlig smiley for maksimal - hvor eggløsning sannsynligvis skjer i løpet av de neste 48timene. På fredag viste den en blinkende smiley , mens i går og i dag viser den ingenting. De to forrige periodene hadde jeg den blinkende smiley i to dager- deretter vanlig smiley på dag 3 (altså egentlig i dag). I følge syklusen min skal jeg og ha eggløsning i dag eller i morgen. Noen som har vært borti lignende? Veldig usikker på om jeg har hatt eggløsning nå eller ikke 😆 føler kanskje ikke- for vanligvis merker jeg det mer på kroppen at jeg har det. Synes bare det er så rart den ga utslag på fredag!
*Fomle* Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Jeg har akkurat prøvd denne for første gang (CB advanced eggløsningstest), og måtte lese meg opp først for jeg ante virkelig ikke når jeg engang hadde eggløsning. Har faktisk aldri tenkt på sånt, så hadde litt å lære... Det jeg tenker på er om det kan hende den ikke skjønner når man har eggløsning. F.eks dersom jeg har regnet feil med de dagene (har hatt uregelmessig mens de siste par mnd fordi jeg da sluttet på p piller etter veldig mange år), og at jeg muligens har hatt eggløsning før eller etter testingen..? Dvs kan det hende ikke de smileyene er til å stole på? Eller er det sånn at dersom jeg hadde blingset helt med dagene, så hadde den bare vist den tomme rundingen i hele testperioden..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå