Gå til innhold

Dere som har vært gravide eller ER gravide nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 7 dpo, 1pp og forsøk på barn nummer 2.   

Med første mann VISSTE jeg at jeg var gravid lenge før positiv test.  Har den samme følelsen denne gangen.    Lurer på om noen andre har opplevd festesmerter 6 dpo?  Hadde vondt i venstre side (hold-aktig følelse) i noen timer i går.  Hadde eggløsning fra venstre eggstokk også, så føler at det kn ha en sammenheng.  I dag er jeg trøtt, slapp og irritert.  Dessuten litt småkvalm.  Også hatt endel stikkinger i puppene, men ikke ømme som de pleier å være mellom EL og IKM.  Hvilke tidlige symptomer hadde dere? Skriv gjerne dpo og frem mot IKM! 

Anonymkode: e9ad5...f87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt en dipp i temperaturen med stigning igjen over to dager!

Skrevet

6dpo: Ekstreeemt såre brystvorter. All berøring var uutholdelig, men dette er også et pms tegn for meg. 

6dpo: Luft i magen. Levende gassballong😂

8dpo: Ligamentsmerter fra lysken nedover låret 

10dpo-idag: Positive tester og uteblitt mens

Så egentlig har jeg ikke hatt noe særlig til symptomer. Nå er jeg i uke 5 og har ingen symptomer annet enn menslignende smerter og ømme bryster. Ingen kvalme, trøtthet eller noe 🙈 kjenner bare på kroppen at det skjer noe ❤️

Skrevet

Merket absolutt ingenting av graviditeten før kvalmen kom 6+0. Testet positivt 10 DPO 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i dag 7 dpo, 1pp og forsøk på barn nummer 2.   

Med første mann VISSTE jeg at jeg var gravid lenge før positiv test.  Har den samme følelsen denne gangen.    Lurer på om noen andre har opplevd festesmerter 6 dpo?  Hadde vondt i venstre side (hold-aktig følelse) i noen timer i går.  Hadde eggløsning fra venstre eggstokk også, så føler at det kn ha en sammenheng.  I dag er jeg trøtt, slapp og irritert.  Dessuten litt småkvalm.  Også hatt endel stikkinger i puppene, men ikke ømme som de pleier å være mellom EL og IKM.  Hvilke tidlige symptomer hadde dere? Skriv gjerne dpo og frem mot IKM! 

Jeg begynte med svak positiv strek fra 6dpo og hadde kvalme fra 5dpo så det er fullt mulig.

Anonymkode: b63fb...697

Skrevet

Fikk økt utflod ganske fort etter El + stikninger. Testet positiv 8 dpo😁 Lykke til🤞🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...