AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Har startet på en medisin som gjør at jeg konstant er fysen på noe godt å spise. Kjeks, boller, sjokolade osv. Jeg har ikke større apetitt, føler jeg, men jeg tenker på mat og godis 24/7. Startet i september og har gått opp nesten 3 kilo. I tillegg til søtsuget har medisinen gjort at jeg er mindre aktiv og det gjør det ekstra vanskelig å holde vekta stabil. Er det noe jeg kan gjøre for stoppe all småspisingen, evt. velge noe annet enn søtsaker og frukt? Det er få frukter jeg liker og er lei dem alle. Selvdisiplin er ikke akkurat min styrke, så det er ikke enkelt å bare ta seg sammen Anonymkode: c9d5b...ef2
Roci Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Kan du bytte til en annen type medisin som ikke gir så store bivirkninger?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Så utrolig kjipt! Hvilken medisin er det snakk om? Kan du snakke med legen om evt du kan bytte til et annet medikament, Anonymkode: ae247...205
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Knask gulrøtter, brokkoli og blomkål? Anonymkode: baa9c...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå