Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #1 Skrevet 26. mars 2005 Er det David Becham eller en etterlikning? Ser ut som en dårlig etterlikning.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #2 Skrevet 27. mars 2005 David Beckham reklamerer for Gillette, så at det ikke skulle være han i reklamen finner jeg lite sannsynlig. Forøvrig er den nye batteridrevne høvelen Gillette M3 Power sykt bra i følge min kjære. Det var den beste høvelen han noengang hadde brukt.
Mimosa Skrevet 27. mars 2005 #3 Skrevet 27. mars 2005 Siden vi er inne på dette jeg har lurt på... Hva er så fantastisk med denne høvelen mot andre mach-3 høvler ?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #4 Skrevet 27. mars 2005 Den har batteri i skaftet som gjør at høvelen vibrerer og stimulerer huden. Min kjære sa at den ikke raspet/lugget slik den vanlige Mach 3 høvelen gjorde. Huden hans var helt uten irritasjon og skikkelig silkemyk og fin.
LilleBille Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Reklame err roten til alt ondt!!! .. det synes jeg er å overdrive en smule ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå